نقشه پدر و پسر برای سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری پدر و پسری که از ساختمان های در حال ساخت و ساز سطح شهر سرقت می‌کردند خبر داد.

دستگیری
سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و ساز در شهر کرمانشاه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ۱۵ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس سرنخ‌هایی از فعالیت مشکوک 2 نفر پدر و پسر در یکی از محلات به دست آمد و تلاش برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: هر دو متهم در یک عملیات غافلگیرانه با به کارگیری عوامل تجسس و اطلاعات در بازرسی از محل سکونت آنان دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از منزل این سارقان 2 عدد درب آلومینیومی، یک دستگاه ترازوی دیجیتال، 6 دستگاه سنگ فرز، ۴ عدد چکش، قیچی و انبر، 3 عدد قلاویز و تعداد ۲۵۰ عدد انواع آچار آلات و لوله و ابزار الات ساختمانی و انواع قفل و مقادیری مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاظر نشان کرد: متهمان تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف نمودند که پس از تشکیل پرونده راهی زندان شدند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار