دزفولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تلاش نهادهای مردمی برای تبلیغ پیام رهبری انقلاب/ دانشجویان فعال در خدمت انتشار تفکر ولایت

معاونت سابق فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: حتی اگر سفرا و رایزن‌های فرهنگی ما در خارج از کشور نقش کمرنگی را در این زمینه اجرا کنند، مردم کشور ماکار خود را به خوبی انجام می‌دهند، همانطور که شاهدیم در کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق و... دانشجویان فعال که اهداف جمهوری اسلامی برای آنان مهم است، در خدمت تفکر ولایت قرار گرفته و موضع تبلیغ و نقش موثری را انجام می‌دهند.

"مصطفی دزفولی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا، گفت: شبکه وسیعی از نیروهای علاقمند به جمهوری اسلامی و مریدان رهبری در سراسر کشور وجود دارد و شبکه‌های مردمی به صورت خودجوش کار تبلیغ این نامه را انجام می‌دهند.
 
وی تصریح کرد: قبل از انقلاب هم شبکه‌های سنتی و مردمی هم وجود داشت، دولت حتی اگر در این راستا تلاش‌های بسیار زیادی انجام ندهند، شبکه‌های مردمی کار تبلیغ و تدوین آن را انجام داده و حتما موثر واقع می‌شوند.
 
معاون سابق فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه حتی اگر سفرا و رایزن‌های فرهنگی ما در خارج از کشور نقش کمرنگی را در این زمینه اجرا کنند، مردم کشور ماکار خود را به خوبی انجام می‌دهند، اظهار داشت: همانطور که شاهدیم در کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق و... دانشجویان فعال که اهداف جمهوری اسلامی برای آنان مهم است، در خدمت تفکر ولایت قرار گرفته و موضع تبلیغ و نقش موثری را انجام می‌دهند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: رایزن‌های فرهنگی ما در خارج از کشور می‌توانند با ژورنال‌ها، ساخت سایت، ایجاد مقاله و چاپ روزنامه‌های بومی این نامه را ترویج و سفرای ما نیز می‌توانند در این امر موثر باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار