نظافتی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

افزایش 2 برابری اعزام زائران به عتبات در ایام نوروز

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از احتمال افزایش دو برابری اعزام‌ زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام نوروز خبر داد.

افزایش 2 برابری اعزام زائران به عتبات در ایام نوروزمحسن نظافتی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش اعزام‌های نوروزی به عتبات عالیات اظهار کرد: در حال رایزنی و بررسی‌ برای افزایش اعزام‌های نوروزی زائران به عتبات هستیم و احتمالا شاهد افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: در صورت افزایش اعزام‌های نوروزی روزانه 120 تا 150 کاروان در این ایام به کربلا معلی، نجف اشرف و کاظمین اعزام خواهند شد.

نظافتی در خصوص تعداد زائران حاضر در عتبات تصریح کرد: در حال حاضر 17 هزار زائر در عتبات عالیات حضور دارند که از این تعداد 7200 زائر در قالب 180کاروان در کربلا، 7200 زائر در قالب 180 کاروان در نجف و 2400 زائر در قالب60 کاروان در کاظمین هستند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در پایان گفت: هم اکنون 50درصد اعزام‌های زائران به عتبات عالیات به صورت هوایی و 50درصد به صورت زمینی از دو مرز چزابه و مهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
وای چه عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
وای چه عالی
آخرین اخبار