زنجان؛

بهره‌برداری از 10 شرکت تعاونی همزمان با دهه فجر در استان زنجان

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از آغاز فعالیت 10 شرکت تعاونی طی دهه فجرامسال در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ؛مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اعلام این خبر گفت : شرکت تعاونی پرشین فولاد ابهر با اعتبار 85 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

احدی با بیان اینکه در شهرستان خدابنده دو شرکت تعاونی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود :شرکت تعاونی گچ رویال خدابنده با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود

وی شرکت تعاونی هنر چوب خدابنده را دیگر شرکت افتتاحی در این شهرستان خواند و اضافه کرد: این شرکت با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به افتتاح سه شرکت تعاونی در شهرستان ابهر تصریح کرد: پرشین فولاد ابهر همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

احدی با بیان اینکه شرکت تعاونی پارسه پلاست اخوان ابهر با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح خواهد شد، اعلام کرد: شرکت طراوت ایرانیان با مبلغی بالغ بر 400 میلیون ریال افتتاح می‌شود

وی از افتتاح سه شرکت تعاونی مسکن در شهرستان زنجان خبر داد و تاکید کرد: پروژه 120 واحدی شرکت تعاونی مسکن کارکنان دفاتر اسناد رسمی استان زنجان از دیگر پروژه‌هایی است که در چند روزآینده و همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه 128 واحدی تعاونی مسکن کارکنان ایران ترانسفو در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود، افزود: پروژه 90 واحدی شرکت تعاونی مسکن جهاد کشاورزی هم در این ایام افتتاح می‌شود.

احدی به افتتاح شرکت تعاونی آب معدنی سها در شهرستان ایجرود اشاره و خاطر نشان کرد: شرکت تعاونی معدنکاران نسوز هم از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری می‌شود.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.