ویسی: اعتراضی به زمان بازی ها نداریم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی در مقابل نفت تهران را کسب نماییم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عبداله‌ویسی‌، در نشست خبری پیش از بازی گفت: این بازی برای هر دو تیم شرایط خاص وویژه‌ای به همراه خواهد داشت چرا که در این فاصله زمانی تعطیلات تیم‌ها مسابقات رسمی انجام نداده‌اند و فقط به تمرینات و بازی‌های تدارکاتی در اردوها پرداخته‌اند و این مساله باعث شد که به تیم‌ ما هم ضرراتی وارد شود.

وی بیان کرد: در کل بالا بودن رتبه تیم‌ها در جدول تعیین کننده برنده بازی نیست و به همین خاطر تمام تلاشمان این است که درباره مقابل نفت تهران بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب نماییم.

وی درباره اعلام برنامه‌جدید بازی‌ها از سوی سازمان لیگ عنوان کرد: برنامه‌ها از قبل توسط سازمان لیگ تعیین شده بود و قرار بر این شد که تعطیلات 50 روزه برای تیم‌ها در نظر گرفته شود و در صورت حذف تیم ملی  نیز زمان بازی‌ها به یک هفته جلوتر بیفتد و ما نیز نسبت به برنامه‌ اعلام شده اعتراضی نخواهیم داشت و برای سازمان لیگ احترام خاصی قائل هستیم.

ویسی‌، تصریح کرد: در کل با تعطیلات 50 روزه در نظر گرفته شده برای تیم‌ها موافق نبودم چرا که این مساله باعث خستگی تیم‌ها و بازیکنان شده است.

وی افزود: برای بازی مقابل نفت تهران خوشبختانه محرم و مصدوم نداریم اما به دلیل شرایط بد آب و هوایی که در شهر اهواز رخ داده است هنوز بازیکنان به تهران نرسیده‌اند و قرار است که پروازها از 9 شب به بعد آزاد شود.

سرمربی تیم‌ استقلال خوزستان افزود: در فصل نقل و انتقالات میثم‌‌ بائو، و سید صالحی، به تیم ما اضافه شده‌اند و در حال حاضر از عملکرد این بازیکنان راضی هستیم و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: ویسی ، سازمان لیگ ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار