شهردار منطقه 15 در همایش آسمان آبی و زمین پاک:

گود سیاه کوه تا پایان سال بسته می شود

شهردار منطقه 15 تهران گفت: گود سیاه کوه که محل دپوی نخاله ساختمانی است به دلیل ایجاد اثرات سوء از قبیل عدم جریان هوا و انتشار ذرات معلق در هوا و آلودگی های زیست محیطی تا پایان سال جاری بسته می شود.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر انجمنی شهردار منطقه 15 تهران در همایش آسمان آبی و زمین پاک با محوریت خط سفید که امروز (پنجشنبه) در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه 15 برگزار شد، با بیان اینکه که گود سیاه کوه به دلیل تخلیه و دپو نخاله‌های ساختمانی از سالیان گذشته در این محدوده باعث تحت تاثیر قرار گرفتن اقلیم، نوع توپوگرافی و اثرات سوء از قبیل عدم جریان هوا و انتشار ذرات معلق شده است،اظهار کرد: در سال هایی که گود سیاه کوه محل تخلیه نخاله های ساختمانی بوده است اقدامات زیادی برای برچیده شدن آن صورت گرفت که بالاخره توانستیم با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح مقدمات بستن گودسیاه کوه را فراهم کنیم.
شهردار منطقه 15 تهران گفت: از تاریخ 25 اسفند سال جاری هیچ نخاله ای در این محل تخلیه نخواهد شد.
علی اکبر انجمنی با بیان اینکه اجرای طرح خط سفید نیازمند همکاری همه متولیان است، تصریح کرد: شهرداری به تنهایی نمی تواند طرح خط سفید را اجرا کند و فرهنگ سازی رعایت این طرح نیازمند حضور و همکاری تمامی ارگان ها و مردم شهر تهران است.
وی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات پیشبرد طرح های منطقه ای افزود: در اجرای پل شهید رستگار هم اکنون 350 میلیارد تومان برای تملک اراضی در محدوده طرح هزینه شده است که برای تملک اراضی باقیمانده به 150 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.
شهردار منطقه 15 تهران ادامه داد: هم اکنون دو پروژه در دستور کار شهرداری منطقه 15 قرار گرفته است که به بیش از یک هزار میلیارد تومان بودجه اجرایی نیاز دارد.
وی گفت: با احداث زیرگذرهایی مانند امام علی(ع) و ... مشکلات ترافیکی تهران کم نمی شود و باید با تقویت مدیریت شهری و آموزش شهروندان این مشکل را برطرف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار