شنیشل: تغییرات زیادی در تیم ایجاد نخواهیم کرد

شنیشل سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید تیمش برای رویارویی با امارات آماده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال عراق برای رسیدن به جایگاه سوم رقابت‌های جام ملتهای آسیا روز جمعه به مصاف امارات خواهند رفت. عراقی‌ها در مرحله‌ی نیمه نهایی با شکست 2‌بر‌صفر مقابل کره جنوبی از رسیدن به بازی فینال باز ماندند.

شنیشل، سرمربی عراق در این خصوص گفت: ما با این بازیکنانان به نتایج خوبی دست یافته‌ایم، بنابراین تغییرات زیادی به وجود نخواهیم آورد. بدنبال یک تیم با ثبات هستیم. خوشبختانه شاگردانم از لحاظ فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. ما نسبت به امارات‌ها یک روز بیشتر استراحت کرده‌ایم، بنابراین شرایط بهتری داریم. این آخرین دیدار اینرقابت‌ها می‌باشد و دو تیم شناخت خیلی خوبی از یکدیگر دارند آخر در این دیدار بازیکنان که مهمترین ابزارمان هستند بتوانند برنامه‌هایمان را درست پیاده کنند، می‌توانیم به پیروزی دست یابیم.

وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال عراق بیش از این دیدارها اهدافی را برای ما در نظر گرفته بود که خوشبختانه موفق شدیم به این اهداف دست یابیم قبل از این تورنمنت در دیدارهای تدارکاتی  نتایج خوبی کسب نکردیم اما خوشبختانه در طول این رقابت‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتیم . امیدوارم در آینده هم بتوانم با این بازیکنان همکاری داشته باشم.

شنیشل،‌ در خصوص قراردادش با باشگاه قطری گفت: من با باشگاه قطر هنوز قرارداد دارم و می‌خواهم از آنها بخاطر اجازه‌ای که به من دادند تا تیم عراق را در این رقابت‌ها هدایت کنم سپاسگزار باشم. آنها به من و فدراسیون فوتبال عراق لطف زیادی کردند. رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 از ماه ژوئن آغاز خواهد شد هر تیم مربیگری که هدایت این تیم را بر عهده‌ می‌گیرد باید هر چه سریعتر انتخاب شود. مذاکراتی‌ با فدراسیون عراق داشته‌ایم اما چیزی هنوز روی کاغذ نیامده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شنیشل ، عراق ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار