مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

هدف شایعه پراکنان بی‌اعتماد کردن مردم به سیستم بانکی بود/در خدمت کشورم هستم + فیلم

حسن معتمدی مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در خصوص شایعه منتشر شده مبنی بر خروج وی از کشور، این خبر را تکذیب کرد و گفت :براساس خبر منتشر شده ، من و همه همکارانم در بانک حضور داریم و مشغول فعالیت خود هستیم.

 حسن معتمدی مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعه منتشر شده مبنی بر خروج وی، این خبر را تکذیب کرد و گفت :من و همه همکارانم که در خبر منتشر شده اسم آنها ذکر نیز شده بود در بانک حضور داریم و به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین بیان کرد: بدیهی است که این خبر کذب بوده و هدف از انتشار این خبر در واقع ایجاد یک جریان اجتماعی بوده است.

معتمدی در ادامه اظهار داشت: هدف از انتخاب یک بانک خوشنام، بانکی که تا کنون حاشیه نداشته است و در موردش مطلب و مساله‌ای نبوده این بوده است که بگویند همه سیستم بانکی ممکن است مساله داشته باشد.

وی در ادامه افزود: تعداد اندکی به شعب ما مراجعه کردند که عمدتا فقط سوال پرسیدند و زمانی‌که توضیحات روسای شعب و همکاران را شنیدند قانع شدند.

معتمدی  در پایان گفت: ظرف این دو روز که این اخبار منتشر شده اصلا خروج منابع نداشتیم و خوشبختانه همه چیز آرام است و در شرایط نرمال هستیم.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، معتمدی ، نوین ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسی
۱۸:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
سلام اگه همش مشکل نداشته باشه 95 درصدش مشکل داره .... شکر خدا
آخرین اخبار