نگران جا ماندن از مترو نباشید؛

دانلود کنید: مسیریابی در ایستگاه‌های مترو با اپلیکیشن مترو تهران

شاید قصد تهران گردی یا پیدا کردن نزدیک‌ترین ایستگاه تاکسی یا اتوبوس و مترو را داشته باشید نیازی نیست خود را به آب و آتش بزنید با نصب این نرم افزار به صورت آفلاین و آنلاین نزدیک‌ترین ایستگاه را به شما نمایش می‌دهد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Tehran Metro برنامه موبایل مترو تهران است که امکان مسیریابی در خطوط متروی تهران، اطلاع از امکانات هر ایستگاه، مکان یابی مراکز شهری مجاور و مسیریابی خطوط تاکسی و اتوبوس منتهی به مترو را به صورت آسان و آفلاین امکان پذیر می کند. این نرم برای کسانی که به هر دلیلی قصد سفر به تهران را دارند و نگران این هستند که چگونه مسیر خود را پیدا کنند. دیگر نگران نباشید می توانید به راحتی مسیرهای خود را پیدا کنید و با یک برنامه ریزی دقیق به محل مورد نظر خود برسید و به نگرانی های خود پایان دهید. این نرم افزار نیز برای کسانی که قصد تهران گردی را دارند بسیار مناسب است و می توانند خود را به نزدیک ترین ایستگاه برسانید و به تهران گردی خود ادامه دهید.

مترو تهران

اما چیزهای که باید در مورد این نرم افزار دانست را برای شما قرار می دهیم. نمایش نقشه تصویری و اصلاح شده مترو بر اساس ایستگاه های کنونی، امکان شناسایی خودکار نزدیک ترین ایستگاه مترو به عنوان مبدا و نمایش نقطه تعویض خط مترو برای ادامه دادن مسیر تا مقصد، ارائه فهرست کلیه ایستگاه های مترو به همراه آدرس و امکانات داخلی آنها، شامل: سرویس بهداشتی، پارکینگ، مینی سوپر، اغذیه سرد، دستگاه های نوشیدنی، روزنامه همشهری، غرفه عطریات، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و کپی، فروشگاه موبایل، کافی نت، خدمات همراه اول، خدمات ایرانسل، اهدای خون، مرکز خرید، بانک تجارت، بانک شهر، فرهنگسرا، و فوریت های پزشکی، نمایش برنامه زمانی حرکت قطارها به صورت جداگانه برای روزهای «شنبه تا چهارشنبه»، «پنج شنبه» و «جمعه و روزهای تعطیل سال» و نمایش قطارهای سریع السیر تهران-کرج با علامت مخصوص، نمایش اطلاعات مربوط به مراکز شهری مجاور هر ایستگاه، شامل: ورزشی، شهرک مسکونی، مذهبی، قضایی، فرهنگی، علمی و تفریحی، علمی، صنعتی، سیاسی، تفریحی، تجاری، پزشکی، نظامی، اقتصادی، اداری، تاریخی، رفاهی، خدماتی، رفاهی و خدماتی، امکان شناسایی مکانی نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز شهری مورد نظر شما برای پیاده شدن در ایستگاه صحیح، نمایش مسیر تاکسی ها از درب هر ایستگاه به مقصدهای مختلف و نیز نمایش اطلاعات خطوط اتوبوس رانی و مسیرهای رفت و برگشت آنها، نمایش مسیرها و ایستگاه های مترو بر روی نقشه با اتصال به اینترنت از قابلیت ها و ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

مترو تهران مترو تهران مترو تهران


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 4.31 مگابایت
 • نسخه: 1.0.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار