مهران زارع: شکست زاهدان شانس پلی افی شدنمان را زیاد کرد/ سر تیم های شهرستانی بریده می شود

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در دیدار هفته پنجم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم پیکان شکست خورد.

مهران زارع: شکست زاهدان شانس پلی افی شدنمان را زیاد کرد/ سر تیم های شهرستانی بریده می شود

مهران زارع کاپیتان تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: در بازی دیروز اکثر بازیکنان تیم ما سرماخورده بودند و نتوانستند بازی خوبشان را به معرض نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: در 2 ست اول بازی با وجود ضعف جسمانی بازیکنان ما تا پوئن 20هم مقابل حریف پیش رفتیم اما دیگر زورمان به پین که مدعی رسیده به عنوان قهرمانی است نرسید. در ست دوم بازی در پوئن 22 اسپک من نیم متر داخل زمین بود ولی داور آن را خارج اعلام کرد و امتیاز را به تیم حریف داد باید بگویم که سر تیمهای شهرستانی را می برند چون اگر داور آن امتیاز را به اشتباه سوت نمی زد شاید ما ست را می گرفتیم و نتیجه عوض می شد.

زارع افزود: در حال حاضر تنها شانسی که ما آوردیم این است که تیم زاهدان حریف رودررویمان برای صعود به پلی اف در این هفته مقابل ارتعاشات شکست خورد ما باید آن ها را در هفته ششم شکست دهیم اگر سه امتیاز را بگیریم به مرحله بعد راه پیدا می کنیم.

وی ضمن اشاره به دیر آمدن پاسور خارجی تیم به زمین گفت: پاسور ما پیش از شروع بازی زیر سرم بود و خوب بازی نکرد بهتر بود پاسور خارجی مان زودتر داخل زیمن می شد اگر دیر نمی آمد یک ست را از پیکان گرفته بودیم.

کاپیتان تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در ادامه یادآور شد: سطح کیفی لیگ امسال خوب است. فشردگی کم برنامه مسابقات آسیب ها را کمتر کرد ما فصل گذشته به طور کامل در سفر بودیم و بازیکنان فرصت ریکاوری بیشتری داشتند.

زارع تصریح کرد: در فصل جاری تیم هایی که ملی پوش داشتند دیرتر راه افتادند به نظرم در این شرایط کیفیت اصلی لیگ در مرحله پلی اف دیده می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار