بازیگر «گذر از رنج‌ها»:

«مرجان» سبب ویرانی زندگی خودش و کتایون می‌شود

نگین معتضدی گفت: در سریال «گذر از رنج‌ها» اقدامات بد بازیگران خاکستری برای مخاطب قابل درک است همچون «مرجان» که برای حفظ زندگی خود سبب ویرانی خودش و کتایون می‌شود.

نگین معتضدی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص ایفای نقش «مرجان» در سریال «گذر از رنج‌ها» گفت: حدود 2 سال پیش سر صحنه یک کار سینمایی آقای حسن‌پور و بوستان آمدند و از بازی من خوششان آمد. بعد از آن بود که به دفتر فریدون حسن‌پور رفتم.

وی ادامه داد: حسن‌پور بسیار به رمان و داستان کوتاه علاقه‌مند است و همین حس مشترک من با وی سبب شد با خواندن فیلمنامه‌ سریال «گذر رنج‌ها» که خواندنش همچون دیدنش جذاب است بدون هیچ صحبتی بازی در نقش مرجان را بپذیرم.

بازیگر سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» پیرامون نقش مرجان عنوان کرد: من در سریال  "گذر رنج‌ها" نقش زن مهندس را ایفا می‌کنم که یک شخصیت خاکستری است. تمام سریال برپایه روابط مرجان، کتایون و دنیا اتفاق می‌افتد و به نوعی سرنوشت تمام اعضای قصه به هم وابسته است.

وی ادامه داد: وقتی دنیا وارد خانه مهندس می‌شود مرجان از ترس علاقه‌مندی مهندس به وی او را به گونه‌ای با پسر خان مرتبط می‌کند از سویی کتایون صاحب سومین دخترش می‌شود و نقشه‌های مرجان به حقیقت می‌پیوندد.

این بازیگر خاطر نشان کرد: بیشتر شخصیت‌های این سریال خاکستری هستند اما مشکلات و دغدغه‌های زندگیشان به گونه‌ای است که مخاطب دلیل اقدامات ناپسند آنها را درک می‌کند. همانند "مرجان" که به خاطر حفظ زندگیش سبب نابودی خود و کتایون می‌شود.

وی با اشاره به صاحب سبک بودن فریدون حسن‌پور در کارگردانی اظهار داشت: حسن‌پور به خوبی می‌داند که از بازیگر چه می‌خواهد گاهی اوقات برای یک جمله چندین بار تصویر برداری را قطع می‌کردیم اما نهایتا به یک نتیجه مطلوب می‌رسیدیم؛ در ابتدای کار برای من که تئاتری بودم همکاری با حسن‌پور سخت بود اما پس از مدتی علاقه‌مند به نحوه کارگردانی وی شدم.

بازیگر سریال «ویلای من» درخصوص شرایط پشت صحنه این سریال اظهار داشت: سرمای رشت به گونه‌ای بود که گریم روی صورت بازیگران نمی‌نشست اما رفاقت بازیگران و پشت صحنه‌ی آرام و صمیمی سریال موجب شد بازیگران 2 سال دور بودن از خانواده را تحمل کنند.

وی ادامه داد: بخش عظیمی از جذابیت‌ سریال «گذر رنج‌ها» به دلیل لویکشن‌های سرسبز و مختلفش است تماشاگر سینما و تلویزیون از کارهای آپارتمانی خسته شده است و نیاز به دیدن چنین سریال‌هایی دارد. مخاطب سریال گذر رنج‌ها با تابلوی نقاشی زیبا که بازیگران در آن ایفای نقش می‌کنند روبرو است.

 معتضدی در پایان خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنم که در سریال "گذر رنج‌ها" بازی کرده‌ام زیرا این سریال جای دفاع زیادی دارد و تک تک عواملش با وجود مشکلات زیادی که بر سر راه بود به دلیل ارادتی که به این کار داشتند تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن آن انجام دادند. خوشبختانه مخاطبان هم از این سریال راضی هستند.

گفتنی است؛ جدیدترین کار نگین معتضدی، فیلمی با نام «دویدن با شب» است که اردیبهشت 94 اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غزاله
۱۳:۲۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
خیلی سریال خوب و قشنگی بود
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۰۰:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خیلی فیلم قشنگی بود
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۴:۵۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
عالی ترین فیلم
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۲۲:۰۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
عالیه این فیلم