هاشمی در مراسم واگذاری مسکن مددجویان؛

تحویل 2هزار و 40واحد مسکونی به مددجویان به مناسبت دهه فجر

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واگذاری 2هزار و 40واحد مسکونی به مددجویان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم واگذاری 2هزار و 40 واحد مسکونی به مددجویان که عصر روز گذشته در وردآورد کرج برگزار شد با اشاره به اقدامات موثر بهزیستی در  تامین مسکن مددجویان اظهار کرد: در سازمان بهزیستی شاهد شکوفایی و یک ادبیات نوین هستیم و در تدوین برنامه پنجم مبحث توانمند سازی مددکاران بهزیستی در قانون مطرح شد که گرچه این امر برای سازمان بسیار دشوار بود اما تمام تلاش خود را در جهت اجرایی کردن این مهم به کار بستیم.

وی با اشاره به حمایت‌های اختصاصی بهزیستی تصریح کرد: در     پکیج توانمند سازی بهزیستی مسکن و اشتغال مطرح  است که البته مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و 50درصد مشکل معلولان با تامین مسکن برطرف می‌شود.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: ماهانه 3هزار مسکن تحویل می‌دهیم و در دولت یازدهم 28هزار مسکن به مددجویان تحویل داده     شده است که این امر برای سازمان بهزیستی که به صورت تخصصی در زمینه معیشت فعالیت دارد افتخار  آفرین است.

هاشمی با اشاره به طراحی مدل‌های جدید مسکن توسط وزارتخانه افزود: طرح‌های جدید مسکن مددجویی در دست بررسی است و به زودی اعلام می‌شود.

وی ضمن قدردانی از خیران عنوان کرد:‌ بنیاد مسکن همیشه همراه بهزیستی بوده  و در سه سال گذشته 140هزار واحد مسکن به مددجویان تحویل داده‌ایم.
 
هاشمی تاکید کرد: خوشبختانه  بهزیستی در بحث توانمند سازی علاوه بر تامین مسکن موفق به ایجاد 24هزار شغل برای جامعه هدف شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، بهزیستی ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار