ربیعی در مراسم واگذاری مسکن مددجویان اعلام کرد:

تحویل 20هزار مسکن روستایی تا سال 95/ مشارکت سه جانبه در ساخت 53هزار مسکن مددجویی

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از تحویل 20هزار مسکن روستایی تا سال 95 و ساخت 53هزار مسکن مددجویی با مشارکت وزارتخانه کار بنیاد مستضعفان با ستاد اجرایی امام خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم واگذاری 2هزار و 40مسکن مددجویی که عصر روز گذشته در وردآورد کرج برگزار شد با اشاره به برنامه‌های وزارتخانه در نظام حمایتی جامعه هدف اظهار کرد: در بحث نظام پنج لایه رفاه اجتماعی در پایین ترین سطح هستیم که البته تلاش‌های زیادی برای حمایت گروه‌های هدف و توانمند سازی انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به برنامه‌های توانمند سازی تصریح کرد: برنامه ریزی‌ها در جهت ایجاد اشتغال، مسکن انجام شده که البته مسکن از اهمیت ویژه‌ای در توانمند سازی برخوردار است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: وزارتخانه در تامین مسکن که بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه را رقم می‌زند گام‌های موثری برداشته است و بخشی از فقر جدیدی که بحران کالری پروتئینی است را با بسته‌های امنیتی غذایی برطرف کرده است.

ربیعی با اشاره به هم افزایی دستگاه‌ها در تامین  مسکن اظهار کرد: آنچه که بیشتر از تامین مسکن اهمیت دارد هماهنگی میان بخشی بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، وزارت مسکن و خیرین است که توانسته‌اند اقدامات مطلوبی را در این زمینه انجام دهند و تا ابتدای سال 95 20هزار مسکن روستایی به گروه‌های حمایتی تحویل داده می‌شود. وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌های ویژه وزارتخانه برای خانواده‌های دو معلول به بالا گفت : 8هزار و 500مسکن غیر روستایی برای معلولان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: در 18ماهه گذشته 28هزار مسکن تحویل داده‌ایم. وزارتخانه با مشارکت  بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی  امام 53هزار مسکن در دست ساخت دارد که امیدواریم با این تفاهم مشکل مسکن سرپرستان خانوار و معلولان برطرف شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، روستایی ، وزارتخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار