جمالپور: کمیته فوتسال فقط به فکر گرفتن ورودی مسابقات است/ برای مربی تیم شاهد متاسفم

سرپرست تیم فوتسال زاگرس خوزستان از مدیران کمیته فوتسال به دلیل بی توجهی به دیدارهای لیگ یک انتقاد کرد.

ستار جمالپور سرپرست تیم فوتسال زاگرس خوزستان در مورد اتفاقات دیدار با شاهد شیراز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتدای هفته بارها به مسئولان و اعضای کمیته فوتسال تذکر دادیم که دیدار با شاهد با توجه به اتفاقات هفته گذشته با ارژن با حواشی همراه خواهد بود. هم با کمیته فوتسال تماس گرفتیم و گوشزد کردیم. اما آقایان گوش شنوا ندارند و تا کسی در این میان از بین نرود تصمیمی نمی گیرند.
 
بازی خوبی بود و به خوبی در جریان بود و مشکلی نبود. اما بعد از گل دوم ما پرتاب بطری شروع شد اما ناظر بازی ترسو بود و داوران کم تجربه فکری برای این اتفاق نکردند. به جای اینکه در بازی های حساس این چنینی از گروه داوری و نظارت قوی بهره بگیرند در این دیدار از افراد ترسو استفاده شد. به دلیل پرتاب بطری پنج بار بازی متوقف شد ولی اما برای ناظر مهم نبود. بازی باید تعطیل می شد و ما نمیخواستیم به بازی بازگردیم. بعد از سوت پایان بازی بالغ بر ۳۰۰ نفر به زمین آمدند و همه ما را کتک زدند. اگر اتفاقی در این درگیری ها رخ می داد چه کسی جوابگو بود.
 
خود برزگر مربی تیم شاهد عامل بعضی اتفاقات بود. تشکر می کنم از هنرپیشه تلاش زیادی برای آرام کردن جو کردند و اگر ایشان در سالن نبودند چه بسا اتفاقات بدتری رخ می داد. متاسفم برای تیم شاهد که مربی آنها با آن الفاظ رکیک این بازی را به تنش کشید.
 
بعد از بازی دو ساعت در رختکن حبس شده بودیم و نمی‌توانستیم از سالن بیرون برویم.  وقتی کلا دو نیروی امنیتی در سالن هست چه می توان کرد. خدا شاهد است که تمام بازیکنان ما کتک خوردند. در کمیته فوتسال هیچ کسی به فکر نیست. من با آقای جابری تماس گرفتم اما اصلا برای ایشان مهم نیست که چه اتفاقاتی بیفتد.  متاسفانه کمیته فوتسال فقط به فکر ورودی تیم ها است و هیچ فکری برای برگزاری خوب مسابقات ندارد. اگر کسی از بین می رفت چه کسی جواب می داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار