آغاز مراسم گرامیداشت شهدای «القنیطره» در مجتمع سیدالشهدا بیروت

مراسم گرامیداشت شهدای القنیطره لحظاتی پیش در مجتمع سیدالشهدا شهر بیروت آغاز شد.

آغاز مراسم گرامیداشت شهدای «القنیطره» در مجتمع سیدالشهدا بیروتبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛شبکه المنار گزارش داد مراسم گرامیداشت شهدای القنیطره در مجتمع سیدالشهدا شهر بیروت آغاز شد.

هاشم السید حسن خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار، درباره سخنرانی امروز سید حسن نصرالله گفت: در راه قدس، سلاح مقاومت تنها گزینه پاسخگویی به اشغالگران است. مجتمع سید الشهداء در ضاحیه در جنوب لبنان برای برگزاری مراسم گرامی داشت شهدای القنیطره و سخنرانی دبیرکل حزب الله آماده شده است. تصاویر بزرگی از شهدای القنیطره بر روی دیوارهای سالن نقش بسته است و صندلی ها در اینجا منتظر تجدید پیمان با شهدا است.

غسان درویش مسئول رسانه ای حزب الله در بیروت به المنار گفت: فیلم خاصی از شهدای القنیطره پخش خواهد شد. ما از همه برای مشارکت در این مراسم دعوت می کنیم.

خبرنگار این شبکه افزود: دوست و دشمن منتظر سخنرانی امروز دبیرکل حزب الله هستند. پاسخ حزب الله لبنان به حمله القنیطره در جایی بود که دشمن صهیونیستی تصور آن را نمی کرد و سخنان امروز سید حسن نصرالله هم برای دشمن غیرمنتظره خواهد بود. خون شهدای القنیطره فصل جدیدی را ترسیم می‌کند.

انتهای پیام//
برچسب ها: القنیطره ، لبنان ، بیروت ، سید ، حسن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار