پیروزی پر گل صدرجدولی ها در هفته تساوی تاسیسات/ پایاسازه تنها ناکام گلزنی هفته بیستم فوتسال

رقابت های باقیمانده از هفته بیستم لیگ برتر امروز در شهرهای تبریز، اصفهان، اهواز و مشهد انجام شد تا پرونده این هفته نیز بسته شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت های باقیمانده از هفته بیستم لیگ برتر امروز در شهرهای تبریز، اصفهان، اهواز و مشهد انجام شد تا پرونده این هفته نیز بسته شود. 

دبیری تبریز- فرش آرا مشهد
 نخستین رقابت روز جمعه که به نظرمی رسید به دلیل عدم حضور هواداران  با حاشیه همراه باشد تنها درپی این صحبت ها با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد، این تاخیر به دلیل تاکید ناظر بازی بر خروج خبرنگاران بوده است.

اما با آغاز رقابت این میزبان بود که  موفق به باز کردن دروازه حریف شد تا گل اول به نام دبیری ثبت شود اما  فرش آرا که تیمی با پتانسیل نشان داده توانست در فرصت کوتاهی نتیجه را جبران کند تا نتیجه تساوی 1-1 برای دو تیم به دست آید .

در ادامه دبیری که این روزها اوضاع رو به راهی ندارد نتوانست روند اولیه را ادامه دهد تا بار دیگر تیم مشهدی موفق به گلزنی شود و با پیروزی در نیمه نخست راهی رختکن شوند.
نیمه دوم با وجود فشاری که بر دبیری بود اما این تیم توانست در ابتدای نیمه به گل تساوی برسد و حتی با زیاد کردن فشار حملات بر تیم مشهدی موفق به زدن گل برتری نیز شد تا ورق بازی به سمت تبریزی ها بازگردد.

نیمه دوم برای دبیری ها شانس آورد تا این تیم در زمین برخلاف آغاز نامطلوب در پایان به نتیجه 6-3 برسند و در خانه شیرینی این برد را جشن بگیرند.

گلزنان:  دبیریتبریز :فرهاد فخیم(۴)-جواد اصغری مقدم-بابک اکبری فرش آرا: ایمان احمدی-رحمان سارانی-فرهاد توکلی

گیتی پسند اصفهان- مس سونگون ورزقان
در اصفهان اما شاهد رقابتی تنگاتنگ بودیم که طی آن گلزنی دو تیم به یک دوئل برابر تبدیل شد اما در این نبرد بین صدرنشینان لیگ، مس که مهمان اصفهانی ها شده بود  توانست گل اول بازی را به ثمر برساند تا گیتی پسند در فرصت کوتاهی با جبران گل دریافتی به تساوی برسد این رقبت برای گلزنی ادامه پیدا کرد تا دو تیم با نتیجه 4-3 به سود گیتی پسند  راهی رختکن شوند.
 
در نیمه دوم کشمکش دو تیم برای  گلزنی همچنان ادامه پیدا کرد تا مسی ها نتیجه را با به ثمر رساندن 2 گل به سود خود تغییر دهند و تلاش گیتی پسند در گلزنی برای از سد راه برداشتن حریف بی نتیجه ماند و دوئل نیمه دوم بر خلاف گذشته باه سود مسی ها پیگیری شد تا رقابت با نتیجه 7-4 ادامه یابد .

در نهایت هر دو تیم با به ثمر رساندن یک گل به بازی خاتمه دادند تا مس با نتیجه 8-5 پیروز میدان باشد.

گلزنان: گیتی پسند:ا حمد اسماعیل پور- محمد طاهری(۳)-سعید افشار مس سونگون: مسلم رستمی ها(۲)-مجید رضایی-دیه گو داسیلوا-مرتضی عزتی- حمید یوسفی(۳)
 
 شرکت حفاری اهواز-  میثاق تهران
رقایت شاگردان لک با تیم مدعی قهرمانی حفاری طبق پیش بینیها پیش رفت تا نماینده تهران در لیگ برتر در پس هفته ای حاشیه ای که به عدم حضور 3 روزه لک در تمرینات تیمش انجامید و همچنین مشکلاتی که در سفر به اهواز گریبانگیر میثاق شد نتیجه را با اختلاف زیادی تقدیم تیم میزبان کند.

این دیدار که به دلیل موقعیت حفاری در جدول به کام این تیم شیرین آمد تا تفاضل گل به دست آورد با نتیجه 6-1 به پایان رسید.

گلزنان: شرکت حفاری: احمد ملاعلی-حسین فهیمی- بهزاد عظیمی(۲)-احسان زحمتکش-محمد صفری میثاق تهران: مجید حاحی بنده
 

فردوسی مشهد- پایاسازه تبریز

در دیدار تیم های میان جدول و قعر جدولی فردوسی و پایاسازه در مشهد در نیمه نخست و اوایل نیمه دوم شاهد رقابتی بدون گل و تا حدودی خسته کننده بودیم اما این روند به لطف تیم فردوسی که این روزها با انجام پاورپلی معروف شده و نتایج را بازگردانده، به پایان رسید و فردوسی با بهره گیری از تاکیتک پنج نفره در بازی جنگنده به 3 گل رسید تا رقیب حرفی برای گفتن نداشته باشد.

گلزنان: فردوسی:میثم خیام(۳)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار