رقابت های جهانی هندبال-قطر

برای اولین یک تیم غیر اروپایی راهی فینال شد

بعد از برگزاری مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی هندبال قطر و فرانسه با غلبه بر رقبایشان راهی فینال شدند.

برای اولین یک تیم غیر اروپایی راهی فینال شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با انجام 2 بازی مرحله نیمه نهای رقابت های جهانی تیم های قطر و فرانسه با غلبه بر رقبایشان راهی فینال شدند.

دیدار اول بین تیم های قطر و لهستان در سالن مملو از تماشاگر لوسیل برگزار شد. این دیدار با نظارت فنی داوود توکلی رییس کمیته داوران آسیا و قصاوت داوران صربستانی برگزار شد.

قطری‌ها میزبان با برنامه ریزی بلند مدت از سال ها قبل چندین بازیکن را به تبعه کشور خود درآورده اند و با هدف کسب نتیجه امتیاز میزبانی را از آن خود کردند.

قطر که در مرحله یک هشتم پایانی با شکست تیم آلمان شگفتی بزرگی رقم زد در نیمه نهایی مقابل لهستان پر مهره قرار گرفت. این دیدار در نیمه اول با نتیجه 16 بر 13 به پایان رسید. شاگردان ریورا در نیمه دوم نیز برتری خود را حفظ کردند و در پایان با نتیجه 31 بر 29 به برتری رسیدند. با این نتیجه قطر فینالیست شد و اولین تیم غیر اروپایی مدال آور رقابت های جهانی لقب گرفت.

در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی فرانسه به مصاف اسپانیا قهرمان دور پیش رقابت ها رفت. در این دیدار نیز داوود توکلی مسوولیت نظارت داوری را بر عهده داشت. که این دیدار با نتیجه 26 بر 22 به نفع فرانسوی ها تمام شد. تیری اومییر دروازه بان فرانسه بهترین بازیکن این دیدار شد.

با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی دیدار رده بندی بین تیم های اسپانیا و لهستان و فینال بین فرانسه و قطر برگزار میشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار