وزیر بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حقوق دریافتی وزارت بهداشت پایین‌تر از وزارتخانه‌های دیگر است/ وزارت بهداشت مظلوم‌ترین ارگان

هاشمی گفت: متأسفانه متوسط حقوق دریافتی وزارت بهداشت از برخی از وزارت‌خانه‌های دیگر پایین‌تر است.

دکتر حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در مورد افزایش حقوق یک برداشت نامناسب در بین گروه‌های درمانی با واقعی شدن تعرفه‌ها ایجاد شده است، گفت: ما به عنوان یک دستگاه از دولت نمی‌توانیم مستقل عمل کنیم و حقوق پرسنل خود را افزایش دهیم.

وی افزود: اجرای طرح تحول سلامت باعث شده که میزان مراجعه بیماران به بیمارستان‌های دولتی افزایش یابد و در قبال این افزایش مراجعه، میزان پرداخت کارانه که در واقع از درآمد اختصاصی بیمارستان است و از قبل هم وجود داشته است، به پزشکان و دیگر کادرهای درمان افزایش پیدا کرده است، متأسفانه سوء برداشت‌هایی برای برخی از کارمندان دولت ایجاد شده است، اما باید اذعان کنم که متأسفانه متوسط حقوق دریافتی در وزارت بهداشت پایین‌تر از خیلی از وزارت‌خانه‌های دیگر است و رتبه 12 یا 13 را از لحاظ پرداختی حقوق در بین دستگاه‌های دولتی دارد.

هاشمی با اشاره به این که سعی دارم که متوسط حقوق کارمندان حوزه وزارت بهداشت را به رتبه‌ 5 تا 5 در بین دستگاه‌های دولتی برسانم، تأکید کرد: در حوزه رفاهی باید توجه داشت که گروه‌های پزشکی مظلوم‌ترین گروه‌ها از لحاظ در اختیار داشتن امکانات رفاهی در بین ارگان‌ها هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
گلستان115
۱۴:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
لطفا یک فکری هم در مورد پرسنل اورژانس 115 کنید که به دلیل رایگان بودن خدمات درامدی ندارد که از آن منبع کارانه به پرسنل پرداخت شود . و در طرح نظام سلامت قرار بود مبلغی به 115 اختصاص داده شود که تاکنون ما که چیزی ندیده ایم ، که اگر هم آن پرداخت شود باز هم ازدریافتی پرسنل بمارستان خیلی کمتر است . و با دریافتی پرسنل زحمت کش ستادی که به هیچ عنوان قابل مقایصه نیست. لطفا به گوش مسئولین برسانید
-
ديلمي
۱۱:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
منم با شماموافقم !!بيشترين حقوق رو معلمان دريافت مي كنند نه پزشكان !!!
-
علی
۱۱:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
حتمااز حقوق معلمان خبر ندارین که این حرفها رو میزنین
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
اقای هاشمی اتفاقا مظللوم ترین ارگان آموزش وپرورش حقوق ما فرهنگیان حتی اندازه سفور شهرداری هم نیسسسسسسسست اینو ب کی بگیم ............ خداییش فعالترین وزیز فقط وزیر بهداشت بود
Iraq
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
چه عجب یادتون افتاد کارمندان وزارت بهداشت هم جزیی از این دستگاه هستند
واقعا اگه این حقوقی ک کارمندان وزارت بهداشت (ب جز پزشکان شاغل در این سیستم) میگیرنو بزارن جلو گدا ، قهر میکنه.
لیسانس وزارتخانه های دیگر دقیقا دو برابر انچه ک وزارت بهداشتیا میگیرنو، دریافت میکنن
آخرین اخبار