راه‌اندازی عکاسخانه انقلابی در مجموعه شهربانو منطقه 9

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: به مناسبت دهه فجر عکاسخانه انقلابی در مجموعه شهربانو راه‌اندازی می‌شود.

 هاشم فخاری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ویژه برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر اظهار کرد: مجموعه شهربانو با دعوت از تعدادی دانش‌آموزان مدارس و همچنین بانوان علاقمند با گرفتن عکس‌هایی از دوران انقلاب با پوشش‌های حجاب و عفاف دوران انقلاب را یادآوری می‌کند.

وی در ادامه افزود: همچنین چیدمان سفره انقلاب و آموزش میوه آرایی به والدین نیز از دیگر اقدامات مهم شهربانو است.

وی به دیگر ویژه برنامه‌های اداره فرهنگی اشاره و تصریح کرد: برگزاری تور گردشگری و بازدید از موزه‌ها توسط اعضای خانه‌های فرهنگ و هنر، برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت پاسخگویی به سؤالات فرهنگی مرتبط با انقلاب، برپایی نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مرتبط با انقلاب در سرای محلات و اهدای جوایز برترین‌ها نیز از جمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

فخاری در ادامه گفت: برگزاری مسابقه در بین دانش‌آموزان هنرستان فاطمه‌الزهرا (س)، بزرگداشت پیروزی انقلاب در مرکز آموزش‌های حیدری و تکبیرگویی و نورافشانی شب پیروزی انقلاب و جشن فجر، ایجاد ایستگاه و پخش فیلم نیز در یوم‌الله دهه فجر اجرا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص دیگر برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: خاطره‌گویی نمازگزاران مساجد و شهروندان و اهدای جایزه به بهترین خاطره، برگزاری سفره انقلاب و جشنواره غذا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و برپایی غرفه تصاویر عکس پیروزی انقلاب از دیگر ویژه برنامه‌های اداره فرهنگی به مناسبت دهه فجر است.

فخاری افزود: قصه‌گویی انقلاب و برگزاری مسابقه داستان انقلاب، برگزاری مسابقه نقاشی در سطح خانه‌های کودک سراهای محلات با محوریت امام و بچه‌ها، انقلاب و بچه‌ها و مرگ بر آمریکا و برگزاری همایش شهرداران مدارس نیز از جمله برنامه‌های اداره آموزش‌های شهروندی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: افتتامیه جشنواره شکوفا، برگزاری کلاس‌های آموزشی و سلامت و مسجد محوری و همچنین دعوت از روحانیون و دبیران کانون خادمین مساجد و بازارچه کارآفرینی دهه فجر و برپایی 10 عدد غرفه کارآفرینی جهت حمایت از کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان سرای اسلامشهر نیز از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

وی در ادامه به نگارگذر انقلابی اشاره و تصریح کرد: در این نگارگذر عکس‌های انقلابی نیز به تصویر کشیده می‌شود و نمایش و تولید آثار هنری با شرکت هنرمندان با موضوع انقلاب، حس تعلق به میهن اسلامی و اجرای مراسم تجلیل از خانواده شهدا و اجرای موسیقی اقوام در میدان آزادی نیز در دستور کار قرار دارد.

فخاری گفت: یادمان شهدای نیروی هوایی به مناسبت روز نیروی هوایی و حضور جمعی از سمن‌های؟؟ تهران، کارگاه موضوعی شناخت جوان و انقلاب اسلامی با محوریت صحیفه نور و غبارروبی مقبره شهدای گمنام منطقه و نورافشانی شب 21 بهمن و پخش ندای الله‌اکبر نیز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود.

وی در پایان افزود: نزدیک به 40 غرفه همراه استیج نیز در روز 22 بهمن ماه برپا می‌شود که به ارائه خدمات اجتماعی می‌پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار