دزفولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گفتگوها در دیدارهای غیردیپلماتیک تحت ضوابط و اختیارات صورت گیرد

معاون سابق فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: آداب دیپلماسی اقتضا می‌کند که مباحث در دیدارهای غیردیپلماتیک در چهارچوب‌های تحت اختیار صورت گیرد در غیر این صورت مداخله در امور داخلی کشور به حساب می‌آید که صحبت از رفع حصر سران فتنه از این دست مسائل است.

"مصطفی دزفولی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات مداخله‌جویانه‌ نائب رئیس مجلس آلمان در سفرش به تهران با بیان اینکه دشمن تردیدی در وارد کردن شبهه و بروز دشمنی ندارد و همیشه به دنبال منافع ملی خود است، گفت: در چنین مواردی انگشت اتهام به داخل بر می‌گردد چرا که آنان در طرح مسائل منافع عمومی خود را دنبال می‌کنند و ما باید هوشیار باشیم که در راستای اهداف آنان حرکت نکنیم.
 
معاون سابق فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه مسئولان باید با قدرت مقابل اینگونه حوادث بایستند، اظهار داشت: جریان اصلاح‌طلب در این جریان نوعی خودباختگی و ضعف را به نمایش گذاشت و نشان داد که کماکان نگاهش به خارج از کشور است. 
 
وی با تاکید بر اینکه در هرجای دنیا مداخله در امور داخلی کشورها با واکنش شدید مواجه خواهد شد، بیان داشت: آداب دیپلماسی اقتضا می‌کند که مباحث در دیدارهای غیردیپلماتیک در چهارچوب‌های تحت اختیار صورت گیرد در غیر این صورت مداخله در امور داخلی کشور به حساب می‌آید که صحبت از رفع حصر سران فتنه از این دست مسائل است.

دزفولی در پایان خاطرنشان کرد: باید اصلاح‌طلبان گفتمان انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده و لزومی ندارد در مورد موضوعی همچون رفع حصر سران فتنه که یکی از حساسترین موارد نظام محسوب می‌شود اجازه اظهار نظر به عوامل خارجی بدهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دزفولی ، معاون ، وزارت ، علوم ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار