چاک هیگل: احتمالا آمریکا نیروی زمینی به عراق خواهد فرستاد

چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که آمریکا ممکن است مجبور شود تا نیروی زمینی به عراق بفرستد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، "چاک هیگل "وزیر دفاع آمریکا روز گذشته در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا اعلام کرد: آمریکا ممکن است نیروهای زمینی غیر جنگی، به منظور کمک به نیروهای عراقی در مبارزه با داعش به عراق بفرستد.

 هیگل در گفتگو با این شبکه اعلام کرد: ضرورت دارد تا تمامی گزینه ها در عراق، از جمله اعزام نیروهایی با وظیفه غیرجنگی و به منظور جمع داده های اطلاعاتی و مشخص کردن اهداف داعش مورد بررسی قرار گیرند.

گفتنی است، پیشتر نیز "مارتین دمپسی"، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در ماه نوامبر سال گذشته در برابر کنگره آمریکا گفته بود، عراق نیازمند 80 هزار سرباز آموزش دیده برای بازگزداندن موصل و سرزمین های دیگری است داعش بر آنها مسلط شده است.

 هیگل، وزیر دفاع آمریکا در ماه نوامبر سال گذشته پس از اختلافاتی که درباره مبارزه با داعش با دولت آمریکا پیدا کرد از سمت خود استعفا نمود؛ اما در پست خود تا زمان موافقت مجلس سنای آمریکا با شخصیتی که جایگزین وی خواهد شد، باقی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۴:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
حتما برای کمک وتلافی شکست پی در پی داعشه
Iran (Islamic Republic of)
akbar
۱۰:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
خدا به داد مردم مظلوم عراق برسد
آخرین اخبار