سرمربی بانوان گاز تهران:

40 درصد بازیکنان تیم، صنعت نفتی هستند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران با اشاره به جذب نکردن بازیکنان خارجی در این تیم گفت: با اعتمادی که مجموعه گاز به ما کرده است، 40 درصد بازیکنان ما از صنعت نفت هستند.

فرانک طیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شانس های تیم گاز تهران برای قهرمانی در سوپرلیگ بانوان تاکید کرد: اعتقادم بر این است که در این مرحله هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. چهار تیم نهایی بانوان شباهت زیادی به هم دارند به جز 2 تیم که بازیکن خارجی هم جذب کرده اند. بازی ها به هم نزدیکند و تنها تیمی که کم اشتباه باشد به قهرمانی می رسد.

وی در مورد علت جذب نکردن بازیکن خارجی گفت: باشگاه ما با بازیکن خارجی موافق نیست و ترجیح این است که از بازیکنان ایرانی به خصوص صنعت نفتی ها استفاده کنیم. با اعتمادی که مجموعه گاز به ما کرده است تا 40 درصد بازیکنان تیم، صنعت نفتی هستند. امیدوارم سایر شرکت های صنعتی و اسپانسرها هم وارد کار شوند تا از کارکنان و فرزندان آن شرکت یا بخش هم بیشتر استفاده شود.

سرمربی تیم گاز تهران که در شروع مسابقات نهایی 2 برد به دست آورده است، گفت: سعی می کنیم که در ادامه هم کم خطا و کم اشتباه ظاهر شویم و شخصیت واقعی یک قهرمان را در زمین بسکتبال با حرکات و استراتژی های خود نشان دهیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرانک ، طیاری ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار