درپی نخستین روز مسابقات کاراته جایزه بزرگ امارات؛

سه نقره جام الاهلی برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی

در نخستین روز چهارمین دوره مسابقات کاراته جایزه بزرگ امارات، تیم دانشگاه آزاد اسلامی به سه نشان نقره دست یافت.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  در مسابقات جایزه بزرگ الاهلی امارات ( یکصد هزار دلاری) که با حضور کاراته کاهای نزدیک به 50 تیم از روز گذشته (جمعه 10 بهمن) در دبی آغاز شد، تیم‌های دانشگاه آزاد در دو بخش مردان و زنان به فینال راه یافتند و به نشان نقره رسیدند.

در بخش مردان، تیم دانشگاه آزاد با ترکیب مهدی سلطانی، ذبیح اله پورشیب، علی فداکار و امیرحسین کلهر پس از سه برد مشابه 2 بر صفر برابر ازبکستان، عریستان و دانشگاه آزاد ب متشکل از مرتضی شفایی، هامون درفشی پور و محمدرضا بخش محمدلو، در آخرین پیکار در مصاف با الاهلی امارات که کاراته کاهایی همچون گوگیتا گرجستانی، گوگان از ترکیه و سعدی عباس پاکستانی را در اختیار داشت، مغلوب شد و بر سکوی دوم ایستاد.

در بخش زنان نیز تیم دانشگاه با ترکیب حمیده عباسعلی، سحر کرجی، فاطمه چالاکی و رزیتا علی پور با برد برابر قزاقستان و الاهلی مصر، در گام آخر نتیجه را به الاهلی امارات واگذار کرد و نقره گرفت.

تیم دوم مردان دانشگاه که پیش از شکست برابر تیم الف، حریفان خود از پاکستان و قزاقستان را شکست داده بود، در مبارزه بر سر کسب نشان برنز، مغلوب تیم الاتحاد عریستان شد.

هدایت تیم مردان دانشگاه آزاد را احمد صافی و مجید عبدالحسینی و هدایت تیم زنان را فرخناز ارباب، نیلوفر صافی و سمانه خوش قدم برعهده دارند.

بر اساس این گزارش، امیر یزدان تدین کاتاروی 15 تا 17 سال دانشگاه آزاد یا چهار برد ( عریستان، مصر، امارات و نروژ) و شکست مقابل کاتاروی مصری الاصل تیم الاهلی امارات صاحب گردن آویز نقره شد.

حدیثه جمال و یگانه شاه پری در کاتای انفرادی زیر 14 سال دختران دیگر نمایندگان کاراته ایران در این رقابتها بودند که به ترتیب با نشان طلا و برنز به کار خود پایان دادند.

تیم کاتای زیر 14 سال دختران نیز نقره گرفت و کومیته تیمی نوجوانان دختران با نشان برنز مسابقات الاهلی امارات را پشت سر گذاشت.

گفتنی است مسابقات جایزه بزرگ الاهلی امارات امروز شنبه با انجام مبارزات رده جوانان و فردا با مبارزات بزرگسالان پی گیری خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار