تا ۲۰ بهمن ماه؛

مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور تمدید شد

مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور از تاریخ 93/11/15 لغایت 93/11/20 تمدید شد.

ابوالحسن ترابی رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور از تاریخ 93/11/15 لغایت 93/11/20 تمدید شد. 

وی گفت: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع گلستان از تاریخ انتخاب واحد دقیق و مهلت انتخاب واحد مطلع شده و در تاریخ مقرر انتخاب واحد نمایند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
بابک
۲۳:۱۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
با سلام وخسته نباشید
یه خواهش یا یه کمک از شما داشتم واون این که اگه از آقایون مخصوصا از معاونت آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور سوال بکنید در مورد آیین نامه جدیدی که این ترم یعنی درتاریخ 1393/07/30به مراکز پیام نور فرستادن که در آن مفاد17و25وهمچنین اصلاح شیوه نامه طول دوره را اصلاح کردن رو برای ورودی های جدید یعنی 93 به بعد اعمال می کنندحال سوال اینه دانشجویانی مثل ما که از 90 هستیم و در این دانشگاه هنوز تحصیل می کنیم این آیین نامه ما رو هم شامل نمیشه اگر قانون هست باید واسه همه اجرا شود البته این قانون برای دوره های کارشناسی اجرا می شود اما واسه ما ارشد ی ها اجرا نمی شود خواهش میکنم از شما دوست گرامی لطفا به داد ما دانشجویان ارشد پیام نور برسید چرا که با این سیستم آموزشی با این درسای سنگین معدلمون پایین میاد لذا از مسئولین مربوطه بپرسین انشاا... اجر شما با خداوند و چاره ای هم برای ما پیدا شود.باتشکر.