Cartoon Camera HD

دانلود کنید: با این نرم افزار عکس کارتونی HD بگیرید

ساختن تصاویر کارتونی آن هم بصورت اچ دی شاید کمی سخت و یا حتی زمان بر باشد. نرم افزارهای بسیاری هست که این کار را انجام می‌دهند ولی نرم افزاری که برای شما قرار داده‌ایم با همه نرم افزارها متفاوت‌تر است. پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با فراگیر شدن تلفن های هوشمند و با کیفیت شدن دوربین های این نوع گوشی ها نرم افزارهای بسیاری ساخته و در بازار عرضه شده است. نرم افزارهای زیادی برای تقویت کیفیت عکاسی و یا افکت های جالب برای گرفتن عکس های هنری ساخته شده است. اما نرم افزاری که دریچه فناوری اطلاعات قصد معرفی آن را دارد حتما علاقه مندان زیادی خواهد داشت. Cartoon Camera HD نرم افزاری که با افکت های جذابی که دارد می توانید عکس های با کیفیت اچ دی بگیرید آن هم بصورت کارتونی. شاید خواسته باشید عکسی به صورت کارتونی آن هم به صورت اچ دی و با کیفیت بالا. مثلا می خواهید از میزو و صندلی خود نقاشی بکشید ولی قدرت و توانایی کشیدن یک نقاشی خوب را ندارید کافیست نرم افزار را اجرا کرده و از میز و صندلی خود عکس بگیرید و آن را به صورت کارتونی و به صورت اچ دی ذخیره کنید و با پرینت گرفتن از عکس خود یک نقاشی بسیار زیا و کاملا طبیعی دریافت خواهید کرد.

عکس کارتونی

جلوه‌های کارتونی در لحظه، ذخیره‌سازی تصاویر به شکلی سریع و با فشردن یک دکمه، پشتیبانی از فوکس خودکار، پشتیبانی از فلش دوربین، پشتیبانی از دوربین جلو (آندروید ۲.۳ به بالا)، انتقال به کارت حافظه، پشتیبانی از زوم از قابلیت ها و ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

عکس کارتونی عکس کارتونی عکس کارتونی


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 13.23 مگابایت
 • نسخه: 1.2
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۸:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
برا من اجرا نمیشه
آخرین اخبار