ماجدی: آقایان به دنبال لوث کردن برد استقلال هستند

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیرعامل باشگاه سپاهان با مطرح کردن برخی موضوعات به دنبال لوث کردن برد استقلال در بازی روز گذشته است.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، میرشاد ماجدی در رابطه با بازی روز گذشته تیمش برابر سپاهان گفت: بازی بسیار جوانمردانه و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتیم و خوشحالیم از اینکه توانستیم سه امتیاز بسیار حساس را در آغاز نیم فصل دوم لیگ به دست بیاوریم. این برد را به هواداران، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم در پایان فصل قهرمانی لیگ را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه سپاهان در برخی رسانه‌ها افزود: بسیار ناراحتم که برخی از افراد به دنبال لوث کردن پیروزی ارزشمند و بازی جوانمردانه تیم استقلال هستند و با این صحبت‌ها قصد دارند پیروزی دلچسب استقلال را بی اهمیت جلوه دهند. استقلال تا به الان در مباحث مالی دچار مشکل بوده است ولی هیچگاه به عنوان مهمان دست نیاز به سوی هیچ میزبانی دراز نکرده است و جالب اینجاست که خلیلیان فرموده اند ما در اصفهان از استقلال پذیرایی کرده‌ایم. لطفا هزینه پذیرایی را کتبا برای باشگاه استقلال ارسال نمایید تا این هزینه نقدا پرداخت گردد. پذیرایی شما تنها آن ضربه محکمی بود که بعد از اتمام بازی در اصفهان به سینه امید ابراهیمی زدید و رسم میزبانی را به جا آوردید اما این جوان دیروز ضربه شما را در زمین فوتبال به زیبایی پاسخ گفت تا در پذیرایی از شما بی حساب شده باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.