معاون سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

تلاش دشمنان برای جایگزین کردن ارزش‌های غیر دینی در جامعه

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان تلاش دارند با هجمه فرهنگی و به‌کارگیری ابزار و فن آوری‌های گوناگون ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی را مخدوش و ارزش‌های غیر دینی را جایگزین کنند که روحانیون بزرگوار کشور ما در برابر این هجمه‌ها ایستاده‌اند.

تلاش دشمنان برای جایگزین کردن ارزش‌های غیر دینی در جامعه
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسن روحانی‌نژاد صبح امروز در جمع روحانیون شهرستان سقز با اشاره به توطئه‌ها علیه جهان اسلام اظهار داشت: وظیفه روحانیت ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از هر سو مورد هجمه‌های مختلف دشمنان قرار گرفته است  افزود:  نقش روحانیون در خنثی کردن نقشه دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک مجموعه دینی و قرآنی همواره تلاش کرده در راستای فرهنگ سازی قرآنی در جامعه حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه، روحانیون همواره در عرصه‌های مختلف یار و یاور نظام مقدس اسلامی بوده‌اند گفت: یکی از اقدامات ارزشمند روحانیون اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده است.

وی گفت: دشمنان در 36 سال گذشته برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همه توطئه‌ها و راه‌های ممکن را تجربه کرده‌اند اما نتیجه آن برای دشمنان شکست بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد افزود: دشمنان تلاش دارند با هجمه فرهنگی و به‌کارگیری ابزار و فن آوری‌های گوناگون ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی را مخدوش و ارزش‌های غیر دینی را جایگزین کنند که روحانیون بزرگوار کشور ما در برابر این هجمه‌ها ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به عمیق بودن باورها و ارزش های دینی در میان ملت ایران که با تلاش روحانیون میسر شده است، دشمنان ما همواره محکوم به شکست خواهند شد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه، قدرت‌های استکباری به هیچ عنوان به اهداف شوم خود برای توطئه افکنی در کشور موفق نخواهند شد، بر تحکیم وحدت در برابر دشمنان تاکید کرد.

وی گفت: نیاز کشور ما به مبلغ دینی همواره مورد نیاز است و در راستای پرورش مبلغان دینی این سازمان اقدامات ارزشمندی را صورت داده است.

انتهای پیام/زا

برچسب ها: سقز ، سازمان ، تبلیغات ، ارزش ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.