جزییات مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

جزییات کامل مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر که شامل بخش های مختلفی است امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد تهران آغاز می شود.

در این مراسم از محمدعلی کشاورز با حضور عزت الله انتظامی، پرویز پرستویی و بهرام رادان تقدیر و تجلیل خواهد شد و پس از آن از کتاب محمدعلی کشاورز نیز رونمایی می شود.

مراسم تقدیر، ویژه محمدحسین جعفریان نیز از دیگر بخش های مراسم افتتاحیه است و در این بخش همچنین از کتاب این فیلمبردار نیز رونمایی خواهد شد.

در ادامه این مراسم داروان بخش اقلام تبلیغی معرفی و دو جایزه این بخش شامل یک دیپلم افتخار به بهترین مدیر تبلیغات و یک تندیس به بهترین اقلام تبلیغی و یک تندیس در بخش بهترین عکس اهدا خواهد شد.

معرفی هیات انتخاب و داوری بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر و آثار حاضر در بخش های سودای سیمرغ ، نگاه نو و هنر و تجربه و مستند از دیگر بخش هایی است که برای برنامه افتتاحیه در نظر گرفته شده است.

این مراسم با حضور وزاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و کار تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران سینمایی، سینماگران و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

با پخش کلیپ هایی از داوران بخش های مختلف جشنواره، مراسم معارفه داوران انجام خواهند شد و در پایان مراسم با اجرای زنده موسیقی همراه خواهد بود. در آخر با مراسم آتش بازی میهمانان بدرقه خواهند شد.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.