علیزاده طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

زمان اخذ آخرین دفاعیات «مهدی هاشمی» مشخص نیست/ منتظر ابلاغ دادگاه هستیم

وکیل مدافع مهدی هاشمی با اشاره به اینکه قرار بود پیش از دهه فجر آخرین دفاعیات از مهدی هاشمی اخذ شود، گفت: هنوز زمان ارائه آخرین دفاعیات مشخص نشده است.

«سیدمحمود علیزاده طباطبایی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه قرار بود پیش از دهه فجر آخرین دفاعیات از مهدی هاشمی اخذ شود، اظهار داشت: آخرین دفاعیات هنوز از ما گرفته نشده است و همچنان منتظر ابلاغ دادگاه برای ارائه آخرین دفاعیات در دادگاه هستیم.

وی ادامه داد: هنوز زمان ارائه آخرین دفاعیات مشخص نشده است.

شایان ذکر است، مهدی هاشمی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 از ایران خارج شد و بعد از گذشت حدود سه سال شامگاه یکشنبه 2 مهر ماه سال 91 با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دبی به کشور بازگشت، وی پس از بازگشت به تهران در فرودگاه توسط نماینده دادستانی بازداشت شد اما تعهد داد تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

وی یک روز بعد یعنی سوم مهر ماه به دادسرای امنیت رفت اما در ساعات پایانی همان روز با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان اوین شد که این بازداشت 2 ماه و 23 روز طول کشید و مهدی هاشمی سرانجام در تاریخ 26 آذر سال 91 با قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد شد.
 
گفتنی است، پرونده مهدی هاشمی با کیفرخواستی ۱۲۵ صفحه‌ای، ۱۵ اردیبهشت ۹۲ از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود و در نهایت 11 مردادماه امسال و پس از گذشت 679 روز رسیدگی مجدد آغاز شد، و تا  تاکنون 25 جلسه از دادگاه مهدی هاشمی به صورت غیرعلنی برگزار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار