بلاتر: استرالیا شایسته میزبانی جام جهانی است

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نتیجه از نحوه میزبانی بازی‌های جام ملت‌های آسیا توسط استرالیا گفت: این کشور شایستگی میزبانی رقابت‌های جام جهانی را دارد.

بلاتر: استرالیا شایسته میزبانی جام جهانی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا سپ بلاتر رییس فیفا برای حضور در مراسم اعطای جوایز تیم‌های برنده در دیدار رده‌بندی و فینال بازیهای جام ملت‌های آسیا به استرالیا سفر کرده است او جوایز تیم‌های سوم و چهارم بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 را به تیم‌های امارات وعراق اعطا کرد و در انتظار مشاهده بازی فینال مقابل تیم‌های کره جنوبی و استرالیا است.

بلاتر در تمجید از نحوه میزبانی این دوره از رقابت‌های توسط استرالیا گفت: تفاوتی نمی‌کند چه کسی قهرمانی این دوره شود حتی اگر استرالیا نتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد باز هم تاکید می‌کنم این کشور شایسته میزبانی بازی‌های جام جهانی فوتبال است استرالیا تنها قاره‌ای است که تا کنون میزبان رقابت‌های جام جهانی نبوده و در رای‌گیری میزبانی جام جهانی سال 2022 فقط یک رای کمتر از کشور قطر داشت.

بلاتر در ادامه افزود: 2 مرتبه بازی‌های المپیک در کشور استرالیا برگزار شد که یکی سال 1956 در ملبورن و دیگری سال 2000 درسیدنی بود میزبانی شایسته استرالیا در این دو رقابت مهم و بین‌المللی نشان داد این کشور دارای ظرفیت‌های فراوانی در میزبانی رقابت‌های ورزشی است در آینده شاهد برگزاری مسابقات بیشتر ورزشی در استرالیا خواهیم بود.

*ارائه وعده‌های انتخاباتی شاهزاده اردنی

کار ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات ماه می‌ ریاست فیفا به پایان رسید و شاهزاده علی‌بن الحسین 39 ساله برای کسب بیشترین آرا به ارائه وعده‌های انتخاباتی خود پرداخت.

شاهزاده اردنی که از او به عنوان جدی‌ترین رقیب سپ بلاتر یاد می‌شود گفت: یک نیاز فوری و حیاتی برای بازگرداندن اعتماد عمومی نسبت به عملکرد فیفا احساس می‌شود رئیس فیفا وظیفه دارد از بازیکنان حمایت کرده و به انتقادات و پیشنهادات هواداران گوش دهد به هواداران نشان دهیم متوجه ارزش بالای فوتبال در قلب آنها هستیم شاهزاده علی در ادامه افزود: قصد دارم 700 میلیون دلار بودجه صرف ساخت و تجهیز زمینهای فوتبال جدید کنیم فیفا برای یک مدت طولانی هیچ استراتژی مشخصی را دنبال نکرده و هرگز به روشنی از برنامه‌های خود برای هواداران صحبت نکرده است بسیاری از نوجوانان با استعداد در سراسر جهان به تجهیزات اولیه مانند کفش، لباس توپ، زمین بازی و ... برای فوتبال بازی کردن دسترسی ندارند. توجه برای من بر روی ارتقا سطح امکانات و شناسایی استعدادهای جوان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار