عبداللهی در مراسم افتتاحیه جشنواره ارگانیک عنوان کرد:

موضوع غذای سالم و ارگانیک اولویت اول شهرداری تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: موضوع غذای سالم و ارگانیک باید جزء اولویت‌های اول باشد و آن را جزء‌ مطالبات اصلی مردم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه جشنواره ارگانیک که صبح امروز(شنبه) با حضور چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولان شهری در بوستان گفتگو برگزار شد با بیان اینکه یکی از چالش‌های مهم جهانی که به عنوان نهضت جدید پیگیری می‌شود بحث امنیت غذایی سالم است اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع تاکیدات بسیاری داشته و در این خصوص مصوبه‌هایی را به تصویب رسانده است.

وی ادامه داد: شهرداری  تهران مکلف است در راستای امنیت غذایی و پایش محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران یکی از بزرگترین توزیع کنندگان محصولات کشاورزی و اقلام خوراکی است گفت: به همین دلیل زمینی که برای محصولات کشاورزی در نظر می‌گرفته می‌شود باید عاری از هرگونه سموم و مواد شیمیایی باشد.

معاون خدمات شهری شهر تهران تصریح کرد: شهرداری تهران آمادگی هرگونه همکاری در زمینه عرضه غذاهای سالم و شهر سالم را با تولید کنندگان بخش خصوصی دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی نباید در حد یک شعار باقی بماند اضافه کرد: زمانی که صحبت از فرهنگ سازی مواد غذایی می‌شود باید به طور عمیق و ویژه به آن توجه کنیم و نگذاریم که این امر در حد یک شعار باقی بماند.

وی با بیان اینکه موضوع غذای سالم و ارگانیک باید جزء اولویت‌های اول باشد و آن را جزء‌ مطالبات اصلی مردم قرار گیرد، ادامه داد: این موضوع همت تمامی دستگاه‌های مربوطه را طلب می‌کند.

معاون خدمات شهری شهر تهران در پایان گفت: شهرداری تهران‌آمادگی لازم را برای ارتقاء آموزش و سلامتی شهروندان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار