صفوی در مراسم افتتاحیه جشنواره ارگانیک مطرح کرد:

حضور بیش از 100غرفه در جشنواره ارگانیک

مدیر عامل سازمان میادین و میوه تره بار شهرداری تهران از حضور بیش از 100غرفه در هفتمین جشنواره محصولات ارگانیک خبر داد.

حضور بیش از 100غرفه در جشنواره ارگانیک
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین و میوه تره بار و فرآورده‌های کشاورزی شهر تهران در مراسم افتتاحیه محصولات ارگانیک که امروز (شنبه) با حضور جمعی از مسئولان شهری در بوستان گفتگو برگزار شد اظهار کرد: این جشنواره با توجه به رویکرد مدیریت شهری با توجه خاص به محیط زیست و سلامت شهروندان برگزار شده است.
 
وی با بیان اینکه سازمان میادین میوه و تره بار نقش موثری در تامین محصولات کشاورزی بر عهده دارد افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و آشنایی شهروندان با محصولات ارگانیک و جذب و تشویق تولید کنندگان این محصولات است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره ارگانیک تهران با بیش از 100غرفه در سه بخش محصولات طبیعی و بهداشتی و همچنین نهاده‌های مجاز کشاورزی و نشریات تخصصی برگزار شده است، گفت: همچنین در این جشنواره کارگاه‌های تخصصی و آموزشی با موضوعات مختلف با حضور اساتید و کارشناسان حوزه ارگانیک برگزار می‌شود.

صفوی در پایان با بیان اینکه در  حال حاضر در پنج میدان محصولات ارگانیک در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته است، افزود: امیدواریم که در آینده نزدیک بتوانیم محصولات ارگانیک را در تمام میادین میوه و تره بار به شهروندان عرضه کنیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جشنواره ، ارگانیک ، میادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار