دیپلمات سابق ایران در لندن مطرح کرد؛

نقش‌آفرینی واضح صهیونیست‌ها در پروژه اسلام هراسی

دیپلمات سابق ایران در لندن گفت: لابی صهیونیست در دولت‌های غربی تلاش می‌کند تا موقعیت مسلمانان را تضعیف کند و امکانات آن‌ها را کم کند تا بتواند به عنوان لابی نخست در این کشور‌ها باقی بماند.

/////////
"سیدجلال ساداتیان" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با نقش آمریکا در پروژه اسلام هراسی، اظهار داشت: سیاست‌های دولت آمریکا به دنبال تقویت اسلام هراسی نبوده است و این کشور روابطی را با مسلمانان داشته است و مسلمانان نیز در آمریکا اجازه فعالیت دارند.  

دیپلمات سابق ایران در لندن ادامه داد: لابی صهیونیست در دولت‌های غربی تلاش می‌کند تا موقعیت مسلمانان را تضعیف کند و امکانات آن‌ها را کم کند تا بتواند به عنوان لابی نخست در این کشور‌ها باقی بماند.  
 
ساداتیان افزود: رویه‌ای که در آمریکا در جریان است نشان می‌دهد که آمریکا بنا بر شعار‌هایش به دنبال این است که آزادی را برای همه از جمله مسلمانان به رسمیت بشناسد، اما گروه‌های ذی‌نفوذ مثل لابی صهیونیست به دنبال خدشه وارد کردن به این رویه هستند.  
 
وی تصریح کرد: القاعده دست به اقدامات خشن در افغانستان زد و  شرایط این کشور را دگرگون کرد و بعد علیه آمریکا نیز وارد جنگ شد و حادثه ۱۱ سپتامبر را آفرید، و این مسئله باعث شد تا آمریکا به افغانستان حمله کند.
 
دیپلمات سابق ایران در لندن با بیان اینکه آمریکا در آن زمان به دنبال مبارزه با القاعده و گروه‌های تندرو بود، اظهار داشت: جریان غرب به رهبری آمریکا  قصد دارد با گروه‌های تندرو مثل القاعده، داعش، گروه‌های تکفیری، النصره سوریه و... مبارزه کند و به دنبال اسلام هراسی نیست.
 
ساداتیان در پایان خاطرنشان کرد: در برخی موارد صهیونیست‌ها با اعمال نفوذ در کشورهای غربی شرایطی را به وجود می‌آورند که با هدف اسلام هراسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار