وقتی ضرب و شتم هیچی معرفی می‌شود!!

عربدوست‌: سپاهانی‌ها به لطف‌ دایی تقی‌ گل زدند‌ و مساوی کردند

سرمربی تیم ‌واترپلو شهید شهبازی زنجان گفت:‌ دیدار اول‌ ما در مرحله حذفی‌ به لطف‌ یکی از داوران میدان‌ به نتیجه‌ تساوی ختم شد.

عربدوست‌: سپاهانی‌ها به لطف‌ دایی تقی‌ گل زدند‌ و مساوی کردنداکبر عربدوست‌ سرمربی تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ در این دیدار ما در اکثر‌ دقایق بازی از حریف جلو‌ بودیم اما حامد دایی تقی یکی از داوران میدان‌ چهار پنالتی‌ را به ضرر‌مان گرفت و‌باعث‌ شد تا سپاهانی‌ها به ما در زدن‌گل نزدیک‌ شوند و در روند کار‌ ایجاد مشکل‌ کرد.
 
سرمربی تیم‌ واترپلو شهید شهبازی زنجان در ادامه یاد آور شد: هیچ وقت درهیچ یک از مصاحبه‌هایم بعد از بازی نگفته‌ام‌ که تیم من سرتر بوده ولی این بار می‌گویم که ما در مقابل تیم سپاهان‌ فوق العاده حرفه‌ای‌تر و بهتر کار کردیم ولی داور اجازه‌ برد را از ما گرفت و بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت. به طور مثال‌ در کوارتر سوم وچهارم‌ داور به جای گرفتن‌ خطای مهاجم، یک پتالتی‌ به حریف داد یا فول داخل پنج متر‌را شوت مستقیم برای اصفهانی‌ ها گرفت.
 
عربدوست یادآور شد: تیم ما جوان و کم تجربه است در صورتی که سپاهانی‌ها از بهترین واترپلوئیست‌های کشور بهره می‌برد آنها به خوبی در اجزای‌ تاکتیک‌ها در راستای زدن گل استفاده می‌کنند شناگران جنگنده این تیم کار را برای رسیدن به برد می‌کنند اما در این هفته مقابل  ما حرف چندانی برای گفتن نداشتند.
 
وی در خصوص حواشی‌ به وجود آمده در پایان دیدار گفت:  مشکل خاصی‌ بوجود نیامد من در لیگ‌ امسال به هیچ‌ عنوان داوری را عامل بروز نتایج معرفی نکردم ولی با صراحت‌می‌گویم که داور برد سپاهان را از ما گرفت و به تساوی‌ تبدیل کرد من هم به همین خاطر پس از پایان بازی به داور اعتراض کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار