مظفری:

موفقیت فغانی به دلیل فعالیت و نبوغ شخصی خودش بود ه است/فغانی بهترین داور جام ملت‌‌ها

کارشناس داوری کشورمان گفت: بدون شک نه فدراسیون و نه کمیته داوران کاری برای فغانی انجام نداده‌اند و دلیل رشد و موفقیت این داور فعالیت و نبوغ شخصی خودش بوده است.

موفقیت فغانی به دلیل فعالیت و نبوغ شخصی خودش بود هاست/فغانی بهترین داور جام ملت‌‌هانوید مظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید عنوان کنم که عملکرد فغانی مایه افتخار بوده است.  
 
وی در ادامه افزود: جا دارد از سخندان و ابوالفضلی نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم که باعث افتخار جامعه داوری شدند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: به نظر من کار تیم داوری کشورمان عالی بود و من برای این تیم خوب داوری که باعث سربلندی شدند آرزوی موفقیت می‌کنم.  
 
مظفری بیان کرد: ما سابقه درخشانی در امور داوری داریم که برای نمونه می‌توان به فغانی اشاره نمود که به عنوان کمک داور فینال جام جهانی 1994 را قضاوت کرده است و اکنون هم فغانی باعث عزت و سربلندی جامعه داوران باشد.
 
وی در مورد اینکه نه فدراسیون فوتبال و نه کمیته داوران کاری برای "فغانی" انجام نداده است تصریح کرد: باید عنوان کنم این موفقیت فغانی بدلیل نبوغ بالا و فعالیت شخصی خودش بوده و در این راستا نه فدراسیون نه کمیته داوران کار خاصی برای وی انجام نداده‌اند و نباید این موقعیت به اسم کسی یا گروهی نوشته شود.

مظفری در صدور آینده قضاوت تیم داوری کشورمان گفت: بدون شک با توجه به عملکرد خوبشان می‌توانیم شاهد قضاوت این تیم در جام جهانی 2018 روسیه باشیم و تفاوت‌های بهتری ببینیم.
 
کارشناس داوری کشورمان اضافه کرد: به نظر من فغانی بهترین داور این جام بود زیرا بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: برای این تیم داوری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شاهد قضاوت‌های خوب دیگری باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ص
۱۸:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
ماشاءالله
آخرین اخبار