قریشی در همایش ما عاشقان محمد هستیم

بعد از انتشار پیام رهبر انقلاب قرآن در کتاب خانه های غرب نایاب شده است

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها با بیان این که امپراطوری رسانه ای غربی طی سال های گذشته چهره خشن و پلید از اسلام ارائه داده است گفت: بعد از انتشار پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب مبنی بر این که خود به دنبال معارف اسلام از سرچشمه های زلال آن همچون قرآن بروید کتاب قرآن در کتابخانه های غرب کمیاب شده است.

بعد از انتشار پیام رهبر انقلاب قرآن در کتاب خانه های غرب نایاب شده استبه گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین قریشی در مراسمی که شامگاه شنبه در تالار علامه امینی  دانشگاه تهران با عنوان ما عاشقان محمد هستیم برگزار شد گفت: از 12 بهمن انقلاب 57، انقلابی به نام خدا رخ داد و این انقلاب برای احیای دوباره اسلام ناب محمدی شکل گرفت و مردی در این کشور ظهور کرد و مردی برای کشور ظهور کرد که ما از آن به عنوان عصر خمینی(ره) یاد می کنیم عصری که به عزت و افتخار را به بار می آورد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به برخی روایات دینی که نوید بخش قیام مردی صالح از قم است گفت: مردی که شعار نه شرقی و غربی را بر سر زبان ملت های جهان انداخت.

وی تصریح کرد: او با کلمه لا شروع کرد همان طور که اسلام با لا شروع شده و این راه عزت و سرافرازی ما بود.

قریشی یادآور شد: ما در این کشور دولتی داشتیم که نوکر اسرائیل و  آمریکا بود و فرمان آن ها را اطاعت می کرد و امام(ره) با چنین کسی مبارزه کرد و 16 سال تبعید و کشته شدن یارانش را تحمل کرد و او چون اتکا به خدا داشت راه خود را ادامه داد و به پیروزی رسید.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به این که بعد از آن ما نوکر اسرائیل نبودیم اظهار داشت: بلکه ما شریک غم مظلومین جهان بودیم و هر مظلومی که فریاد زد ما کنار او بودیم

وی افزود:  او فرق اسلام آمریکایی و ناب محمدی را به ما آموخت اگر چه ما اوایل انقلاب معنای این را به خوبی نمی دانستیم.

قریشی با تاکید بر این که آن ها با اسلام آمریکایی اسلام هراسی ساختند اظهار داشت: با همان اسلام توسط صدام به ایران حمله کردند و به کمک فرانسه ، انگلیس و آلمان با ما جنگیدند و مسلمانان را به جان یکدیگر انداختند و آن ها هم یکدیگر را کشتند و آن کس که شاد شد اسرائیل و آمریکا بودند.

وی افزود: آن ها سلمان رشدی ساختند و به اهانت کنندگان به اسلام پناه دادند  و هر کسی که بر علیه مستضعفان بود مستکبران در کنار او قرار گرفتند و در ملا عام قرآن را آتش زدند و نام آن را آزادی گذاشتند.

قریشی خاطر نشان کرد: کشیدن کاریکاتور دفعه اول آن ها نبود و باید این سوال را از آن ها پرسید که در کدام مکتب توهین کردن آزادی شمرده می شود.

وی افزود: چرا وقتی که به پسر رئیس جمهور فرانسه گفته می شود که چرا از سمت پدرت برای شغل استفاده کردی آن روزنامه را می بندند ولی اهانت به رهبر یک میلیارد مسلمان را آزادی می خوانند .

قریشی با یادآوری این که مسلمانان سالیان سال در عراق ، ایران و پاکستان از هر مذهبی در کنار یکدیگر با صلح زندگی می کردند گفت: کشورهای غربی با تجهیز داعش آن ها را به جان سایر مسلمان انداختند و الان که این مار به غرب بازگشته می گویند این خلاف آزادی است.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به شبکه های تلویزیونی که به نام شیعه از لندن اقدام به پخش برنامه می کنند و به صحابه پیامبر توهین می کنند این شبکه ها را دسیسه کشورهای غربی برشمرد.

وی در پایان با تاکید بر سرعت انتشار پیام رهبر انقلاب در غرب گفت: این پیام سبب شد تا جوانان غربی برای شناخت اسلام واقعی به سراغ قرآن بروند و الان شاهدیم که در کتابخانه های آن جا قرآن نایاب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار