معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان:

دشمن برای انحراف "جوانان" ما برنامه دارد

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: مسئولان و مردم باید با همکاری هم در راستای نهادینه شدن فرهنگ اسلامی به معنای واقعی آن بکوشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،معصومه حکیمیان در یادواره شهیده فوزیه شیردل که امروز (یازدهم بهمن) در شهر کرمانشاه برگزار شد، زنده کردن سبک زندگی شهدا در جامعه امروز را بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست و افزود: امروز به اسم حقوق بشر، حقوق بشر را زیر سوال می‌برند و به اسم انسانیت، انسانیت را ذبح می‌کنند. در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه شود و از این طریق اسلام را از گزند دشمنان نجات دهیم.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به پروژه اسلام‌ستیزی و معنویت ستیزی طراحی شده از سوی دشمنان اسلام گفت: امروز دشمنان اسلام با تمام توان خود به مبارزه با اسلام آمده و در تلاشند تا از اسلام دینی سخیف بسازند و این وظیفه مسلمانان را سنگین می‌کند. باید نگاه اسلام ناب به زنان را جهانی کنیم، چرا که اگر چنین برنامه ای در راس باشد زنان می‌توانند با سنگرسازیهای جدید نقش مهمی در رساندن اسلام به آرمان‌هایش داشته باشند.

حکیمیان یادآور شد: مسئولان و مردم باید با همکاری هم در راستای نهادینه شدن فرهنگ اسلامی به معنای واقعی آن بکوشند. باید امسال را سال شروع کار در حوزه فرهنگ بدانیم و تلاش کنیم با تکیه بر این فرهنگ اسلام را به آرمان‌های آن رهنمون شویم.

این مسئول در ادامه سلامت نسل آینده را در گرو سلامت جسم، روان و اخلاق دانست وتوضیح داد: دشمنان در تلاشند تا با برنامه‌ریزی منسجم گروهی از جوانان را به دام اعتیاد انداخته و از این طریق هویت آنها را گرفته و به مقاصد شوم خود دست یابند. دشمنان اسلام برای کار کردن روی روان و اخلاق جوانان هم برنامه‌های زیادی دارند. باید با هوشمندی مانع از دست یافتن دشمنان به اهداف شومشان شویم. اگر نسلی سلامت جسم، روان و اخلاق داشته باشد هیچ قدرتی توان آسیب زدن به آن را نخواهد داشت.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در پایان بیان کرد: فردی که چهار صفت شجاعت، عطوفت، احساس و مسئولیت را با هم عجین شده داشته باشد، توان ایستادگی در برابر همه دشمنان را خواهد داشت.

/انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر کامبیز عوض زاده
۰۸:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
کاملا صحیح است و ندانم کاری و پست طلبی برخی افراد غیر متخصص و نشتن انها در حوزه های مختلف مرتبط با جوانان برنامه های دشمن را عملی میکند