با حکم رئیس نمایشگاه؛

«شهرام‌نیا»؛ قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران شد

امیر مسعود شهرام‌نیا با حکم سید عباس صالحی رئیس نمایشگاه به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در متن این حکم آمده است:
 
با عنایت به اهمیت برگزاری هر چه با شکوه‌تر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و به منظور تحقق اهداف پیش‌بینی شده در خصوص این نمایشگاه، به استناد تبصره‌های مواد 4 و 5 آیین‌نامه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و با توجه به سوابق فرهنگی و اجرایی جنابعالی، به عنوان «قائم‌مقام و معاون اجرایی» بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب می‌شوید.
 
انتظار دارد اجرای وظایف مقرر در آیین‌نامه مربوط از جمله اداره کلیه امور اجرایی نمایشگاه و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین شورای برنامه‌ریزی و کمیته‌های ستاد، تدوین شیوه‌نامه‌های اجرایی مربوط، نظارت بر فعالیت کمیته‌ها و اجرای سیاست‌های ابلاغی شورای سیاست‌گذاری در کلیه فعالیت‌ها مدنظر قرار گیرد.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از مشارکت همکاران با تجربه و صاحب‌نظر، در پیشبرد اهداف فرهنگ موفق و موید باشید.
 
 
 
سید عباس صالحی
 
معاون وزیر  
 
و رئیس بیست و هشتمین نما
یشگاه بین‌المللی کتاب تهران


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.