ThinkPad T440p ؛

لپ تاپی که تمام انتظارات شما را برآورده می کند + عکس

از نکته‌های جالب توجه ThinkPad T440p مدت زمان شارژدهی بالای آن، یعنی تا ۱۷ ساعت کاربرد است که احتمالا شما را از به همراه بردن شارژر در بسیاری از مکان‌ها بی‌نیاز می‌سـازد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، لپ‌تاپ ThinkPad T440p را می‌توان از محصولاتی دانست که مناسب برای مهندسان و کاربردهای خاص این گروه ساخته شده است. Core i5 از سری پردازنده‌های قدرتمند اینتل بوده که در این لپ‌تاپ مورد استفاده قرار گرفته و مطلوب فعالیت‌های مهندسی است.

لپ تاپی که تمام انتظارات شما را برآورده می کند + عکس

از نکته‌های جالب توجه ThinkPad T440p مدت زمان شارژدهی بالای آن، یعنی تا ۱۷ ساعت کاربرد است که احتمالا شما را از به همراه بردن شارژر در بسیاری از مکان‌ها بی‌نیاز می‌سـازد و از شـارژ کردن مداوم باتری داخلی ۳ سلولی و باتری اکسترنال ۶ سلولی آن آسوده می‌کند. 

همچنین نمایشگر ThinkPad T440p از نوع TFT و دارای روکش مات است که به علت مات بودن صفحه نمایش، از دست انعکاس نور در فضاهای روشن و باز در امان خواهید ماند. 

این لپ‌تاپ دارای بلندگوهای مجهز به فناوری دالبی و دوربین وب‌کم با کیفیت HD است. همچنین از دیگر ویژگی‌های آن ضخامت و وزن کم، سیستم‌عامل ویندوز 8.1 و ابعاد 14اینچی صفحه‌نمایش است.

لپ تاپی که تمام انتظارات شما را برآورده می کند + عکس

 البته ناگفته نماند که در ThinkPad T440p درگاه HDMI، حسگر انگشت، درایو نوری و نور پس‌زمینه صفحه‌کلید، مورد استفاده قرار نگرفته است. در پایان باید ذکر نمود که لپ‌تاپ‌های ThinkPad Edge E440-A، تینکپد E540-G و ThinkPad E431-B را که همگی از تولیدات شرکت لنوو هستند، می‌توان مشابه با این محصول دانست.

انتهای پیام/
برچسب ها: معرفی ، لپ تاپ ، لنوو ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار