مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی اعلام کرد

هزینه‌های جاری کلینیک‌ها بسیار بالاست

بحث هزینه‌های جاری کلینیک‌ها که شامل ۱۰ کلینیک در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌باشد، بسیار بالاست، ضمن اینکه ما یارانه‌ای بابت پول آب و برق و گاز نمی‌گیریم.

مصطفی قاسمی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحث هزینه‌های جاری کلینیک‌ها که بیش از ۱۰ کلینیک در سراسر کشور است، بسیار بالاست و ما هیچ یارانه‌ای بابت پول، آب و برق و گاز از دولت نمی‌گیریم. 

وی گفت: براساس مصوبه‌ای مقرر بود خیریه‌های حوزه سلامت از پرداخت این هزینه‌ها مستثنی شوند که این مصوبه هنوز عملیاتی نشده است و ما انتظار داریم، دولت در راس این مشکلات که ماهیانه حدود ۴ میلیون تومان به هر کلینیک تحمیل می‌کند، اقدامی ترتیب دهد. 

وی با بیان اینکه دفترچه بیماران پیوندی که جزء بیماران خاص هستند، بسیار کوتاه مدت است، خاطر نشان کرد: این دفترچه تنها ۲۵ برگ دارد و دارو‌ها نیز باید ماه به ماه در آن قید شود و اتمام زود هنگام دفترچه بیماران کلیوی مشکلات زیادی را برای این بیماران به وجود آورده است. 

وی یادآور شد: ما امیدواریم قوانین اخذ دارو و درمان در حوزه بیماران دیالیزی و پیوند کلیوی ثبات یابد تا استرس کمتری به این بیماران وارد گردد.



انتهای پیام/
برچسب ها: دیالیز ، هزینه ، کلینیک ، کلیه ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار