ابوترابی‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اهانت به پیامبر مکرم اسلام یک حرکت انفعالی در قبال افزایش اقتدار مسلمانان بود

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: رفتاری که غرب و فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام داشتند یک حرکت انفعالی در برابر رشد و افزایش اقتدار پیروان پیامبر بود.

اهانت به پیامبر مکرم اسلام یک حرکت انفعالی در قبال افزایش اقتدار مسلمانان بود
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به حادثه تروریستی پاکستان گفت: ما سال‌هاست که شاهد تلاش آمریکا و متحدانش برای جنگ افروزی بین مسلمانان هستیم و متأسفانه کشور پاکستان از کشورهایی است که از این توطئه رنج می‌برد.
 
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که تلاش دشمن برای ایجاد دشمنی و شکاف بین مسلمانان در پاکستان به اوج خود رسیده است از دولت پاکستان خواست به طور جد از تمام توان خود برای دستگیری و مجازات عاملین این جنایات و ریشه‌کن کردن آن استفاده کند.
 
وی در واکنشی دیگر نسبت به توهین‌های مکرر غرب به پیامبر اسلام اظهار داشت: رفتاری که غرب و فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام داشتند یک حرکت انفعالی در برابر رشد و افزایش اقتدار پیروان پیامبر بود.
 
ابوترابی‌فرد با اشاره به این که امروز تفکر ناب اسلامی و اندیشه سیاسی امام که برآمده از اندیشه‌های حیات‌بخش پیامبر اسلام است در دنیای اسلام راه یافته خاطرنشان کرد: این اندیشه‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها را در خلق جریان‌های انحرافی ناکام کرده و آن‌ها مشاهده می‌کنند که داعش در دنیای اسلام منزوی شده است و مسلمانان اسلام را در چهره نورانی امام که جلوه‌ای از چهره نورانی پیامبر است، می‌شناسند.
 
وی این اهانت‌ها را اقدامی در واکنش به رشد و افزایش قدرت اسلام خواند و تأکید کرد: آن‌ها به این وسیله تلاش می‌کنند موازنه قدرت که به نفع مقاومت اسلامی است را تغییر دهند.
 
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که آن‌ها با رفتارهای زشت و غیراخلاقی درصدد دستیابی به اهداف خود هستند، اظهار امیدواری کرد: این دولت‌ها با عقلانیت به اصلاح این رفتار زشت خود بپردازند و راه را برای نفرت بیشتر از حاکمان خودکامه هموار نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار