نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران؛

استراتژی رهبر معظم انقلاب در مذاکرات مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: نباید اجازه دهیم که آمریکا از شرایط ما سوءاستفاده کند؛ ما با مذاکره مشکل نداریم اما استراتژی رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد و عملی شود.

استراتژی رهبر معظم انقلاب در مذاکرات مورد توجه قرار گیرد
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام علی سعیدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در شبستان امام خمینی (ره) حرم معصومه (س)، با اشاره به روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبری الهی و نقش آن در حاکمیت دینی نخستین درسی است که انقلاب اسلامی از سه انقلاب الهی قبل از این انقلاب دریافت کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه همانگونه که تبعیت از امام معصوم واجب است تبعیت از ولی فقیه نیز واجب می‌شود، عنوان کرد: رساندن پیام رسالت به مردم از مهم‌ترین وظایف رهبران الهی است و در امتداد راه خود باید دولت و ساختار لازم برای رسالت خود را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام با ساختن حکومت اسلامی این نظام الهی را جایگزین نظام استکباری کرد چراکه پاسداری از دین، شریعت و حکومت اسلامی از جمله رسالت رهبران الهی است.

حجت‌الاسلام سعیدی بر نقش مردم در انقلاب‌های الهی  تاکید کرد و گفت: رهبران الهی در نخستین گام در انجام رسالت خود نقش مردم را مورد توجه قرار می‌دهند، چراکه همراهی مردم لازمه اداره حکومت دینی است.

وی فراموشی شعارهای انقلاب را سبب گمراهی ملت برشمرد و خاطرنشان کرد: میزان ارزش هر فرد و گروهی به وابستگی به ولایت فقیه بستگی دارد، امروزه در شرایط خاصی قرار داریم و با اعتماد به دشمن نمی‌توان  مشکلات کشور را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب استحکام درونی نظام و اقتصاد مقاومتی را استراتژی و راهکار برطرف‌سازی مشکلات می‌دانند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که آمریکا از شرایط ما سوءاستفاده کند؛ ما با مذاکره مشکل نداریم اما استراتژی رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد و عملی شود.

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: قم ، سعیدی ، استراتژی ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.