رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

نظارت بر آژانس‌های مسافرتی بدون مجوز به راحتی امکان‌پذیر نیست/ آغاز فروش پروازهای عید نوروز از امروز

جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تعداد زیادی از آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های بدون مجوز هستند که نظارت بر آنها از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به راحتی امکان‌پذیر نیست و سعی کرده‌ایم با همکاری قوه قضاییه نظارت بر آنها را افزایش دهیم.

نظارت بر آژانس‌های مسافرتی بدون مجوز به راحتی امکان‌پذیر نیست/ آغاز فروش پروازهای عید نوروز از امروزبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا جهانگیریان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه میزان آژانس‌های متخلف و بدون مجوز در کشور افزایش یافته است گفت: نظارت بر آژانس‌های مسافرتی که از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز دارند نسبت به گذشته افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه تعداد زیادی از آژانس‌ها و سایت‌هایی هستند که نه مجوزی از سازمان هواپیمایی دارند و نه از سایر ارگان‌های مربوطه که به این دلیل نظارت بر آنها به راحتی امکان‌پذیر نیست.

جهانگیریان اظهار داشت: در حال حاضر اقداماتی در دست داریم که با همکاری قوه قضاییه و سازمان گردشگری فعالیت این آژانس‌ها و سایت‌ها را تحت نظارت خود قرار دهیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: در ایام پیک سفر و با توجه به عرضه محدود بلیت‌ها قاعدتا ناهماهنگی در این بخش ایجاد می‌شود که سعی کرده‌ایم این ناهماهنگی‌ها را تا حد ممکن برطرف کنیم.

وی یادآور شد: فروش بلیت ایام نوروز از امروز آغاز شده است و در حال حاضر 22 هزار صندلی آماده برای این ایام در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: دستورالعمل و آیین نامه حقوق مسافر تهیه شد و شب گذشته پس از برگزاری سه جلسه در شورای عالی هواپیمایی تصویب شد و مقدمات تهیه آن نهایی شده و سعی خواهیم کرد پیش از عید این آیین نامه را ابلاغ کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت‌های فرودگاه‌های اصلی کشور از جمله مهرآباد و امام خمینی جوابگوی ناوگان هواپیمایی موجود نیست گفت: در ایام عید پروازهای فوق‌العاده در این و فروگاه به دلیل کمبود ظرفیت افزایش نمی‌یابد و مجوزهای پروازهای فوق‌العاده در این دو فرودگاه نسبت به سال‌های گذشته افزایش چندانی نخواهد یافت.

جهانگیریان خاطرنشان کرد: سعی کرده‌‌ایم در ایام عید تعداد پروازهای فوق‌العاده در سایر شهرهای کشور را افزایش دهیم و در حال حاضر مجوز هزار و 500 پرواز فوق‌العاده در سایر شهرهای کشور را صادر کرده‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نظارت ، آژانس ، مجوز ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار