قلیچ: پروین از من خواست در تمرینات حاضر شوم/مکانی دروازه بان شش‌دانگ نیست

مربی سابق دروازه بانان پرسپولیس گفت: با این باخت‌ها امیدی به قهرمانی پرسپولیس در لیگ ندارم.

قلیچ: پروین از من خواست در تمرینات حاضر شوم/مکانی دروازه بان شش‌دانگ نیستوحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرایط پرسپولیس خیلی بد شده و با این نتایجی که می‌گیریم امید قهرمانی را از دست داده‌ایم و اگر هم این روند ادامه داشته باشد در جام باشگاه‌های آسیا هم نمی‌توانیم خودی نشان دهیم.

قلیچ ادامه داد: پروین از من خواست که در درفشی فر حاضر شوم و با شرکت در تمرینات سرخپوشان به آنها رویه بدهم اما فکر می‌کنم رفتنم تأثیر چندانی نداشته باشد. باور کنید وقتی از ذوب آهن گل خوردیم سردرد گرفتم و می‌خواستم به میهمانی بروم ولی روزم خراب شد آخر نمی‌دانم چرا مکانی از دروازه‌اش خارج نشد تا زاویه‌اش را ببندد و مانع باز شدن دروازه‌اش شود. او به جای اینکه حداقل ضعف خط حمله را پوشش دهد عملکرد بدتری دارد و گل می‌خورد و نشان داد گلر شش‌دانگی نیست. او که دیگر سایه نیلسون را هم بالای سرش احساس نمی‌کند باز هم از خود ضعف نشان می‌دهد.

قلیچ خاطر نشان کرد: با همه پرسپولیسی‌ها رفیق هستم و به خدا قسم نسبت به آنها موضع گیری نمی‌کنم و از روی دلسوزی حرف می زنم اگر ما بزرگترها انتقاد نکنیم پس چه کسی باید صحبت کند و معتقدم که درخشان در این چند وقت نتوانست پرسپولیس را به جلو هدایت کند و حضورش فایده‌ای نداشته است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار