پشت در های بسته اتفاق افتاد؛

مدیر شبکه pen در تمرین امروز سرخپوشان/ایزد دوست خریدارجدید پرسپولیس درفشی فر را دید زد

یکی از خریداران پروپا قرص پرسپولیس امروز در تمرین این تیم حضور یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل تمرین ایزد دوست که گفته می شود صاحب یکی از شبکه های ماهواره ای و فارسی زبان در ترکیه است امروز در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد و دقایقی با مسئولان این باشگاه به گفتگو پرداخت.

البته وی در دی ماه نیز بازدیدی از این مجموعه داشته است و امروز با حضور در این ورزشگاه با قنبر پور مشاور طاهری نیز به گفتگو پرداخت.

برخی اخبار تائید نشده از اسماعیل ایزد دوست

برخی از رسانه ها پیشینه وی را چنین عنوان کرده اند: این سرمایه‌دار ایرانی ساکن ترکیه،از سوی خبرگزاری‌های رسمی به عنوان "مدیر یکی از شبکه‌های معروف ماهواره‌ای" معرفی شده است. همچنین گفته شده که او در انتخاباتی که منجر به پیروزی سیدمحمد خاتمی شد، ریاست ستاد انتخاباتی او را در شهر میانه(شهری در آذربایجان شرقی) بر عهده داشته است. اما اطلاعات ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی حاوی جزئیات بیشتری است. این اخبار تایید نشده، ایزددوست را مدیر شبکه ماهواره‌ای PEN می‌دانند.پن که با عنوان "شبکه سرگرمی ایرانیان" فعالیت می‌کرد در زمره شبکه‌های به اصطلاح لس‌آنجلسی قرار می‌گرفت؛ شبکه‌هایی عموما نیمه حرفه‌ای با کادری کم تعداد که بر پخش موسیقی و آگهی متمرکز هستند و در برگزاری کنسرت و یا ارائه خدمات مهاجرت و مسافرت خارجی به ایرانیان مشارکت جدی دارند. این شبکه با حمید شب‌خیز، مالک شبکه ITN و یکی از موفق‌ترین‌های شبکه‌های لس‌آنجلسی رابطه بسیار نزدیکی داشت و در نهایت هم با آن شبکه ادغام شد. 

این شبکه‌ها اگرچه به اصطلاح لس‌آنجلسی نامیده می‌شوند اما شعبات مختلفی دارند، از جمله ITN و PEN که به دلیل حضور دفاترشان در کشورهای همسایه ایران از سوی رقبا متهم به همکاری با جمهوری اسلامی می‌شوند و ادعا می‌شود که صاحبانشان به ایران رفت و آمد دارند.

در مورد اسماعیل ایزددوست روایت‌های متعدد دیگری هم وجود دارد؛ از جمله اینکه او با زنی اهل کشور ترکیه ازدواج کرده همچنین گفته می‌شود که او ترتیب‌دهنده بسیاری از کنسرت‌های موسیقی خوانندگان مهاجر در ترکیه بوده و در مورد مسایل مالی با تعداد قابل توجهی از آنها به مشکل برخورده است.

حالا ایزددوست به ایران آمده و به یک‌باره نام و تصویرش در میان اهالی فوتبال، زبانزد شده است. او در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا هدفش را کمک به پرسپولیس اعلام و از "سرمایه‌داران وفادار به جمهوری اسلامی ایران که حامی فرهنگ این کشور هستند" دعوت به مشارکت و همکاری کرده است.

خریدار باشگاه پرسپولیس گفته است: "به هیچ وجه نمی‌خواهم از طریق باشگاه پرسپولیس بزرگ شوم. من همیشه به دنبال جذب جوانان و مبارزه با اعتیاد بوده‌ام و آرزویم سلامتی جوانان کشورم است. از طرفی دیگر کمک به باشگاه پرسپولیس فقط از یک راه انجام نمی‌شود، پرسپولیس در قلب من است و اعتقاد دارم که هیچ کسی نمی‌تواند صاحب آن باشد، چرا که این باشگاه تاریخ بزرگی دارد و نسل‌های زیادی از ایرانیان با آن زندگی کرده‌اند. به این ترتیب کمک به پرسپولیس می‌تواند از جارو کردن درب باشگاه شروع شود تا در نهایت به مسائل مالی منجر شود. هدف من کمک به پرسپولیس است و تابع دستورات بزرگان در این زمینه هستم."

او همچنین از امکانات این باشگاه انتقاد و آن را "زیر صفر" و گریه‌آور توصیف کرده است: "این امکانات در حد تیمی که در تمام دنیا طرفدار دارد نیست. بسیاری از تیم‌های دسته دو و دسته سه اروپا امکاناتشان بهتر از پرسپولیس است. از دیدن این وضعیت واقعا ناراحتم."

ایزددوست، "ترس از هیاهو" را عامل انصراف سرمایه‌داران از خرید این باشگاه می داند و معتقد است که "این رقم ۲۹۰ میلیاردی برای پرسپولیس واقعا کم است، چون در تمام دنیا طرفدار دارد."

 منبع روز آنلاین

انتهای پیام/

 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
ببین کیا میخرن
آخرین اخبار