اخبار برگزیده فضای مجازی،

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران/ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد/سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

باران تهران نتیجه بارور کردن ابرها بود، عکس سلفی علی دایی و سامی الجابر، آرایش خانم‌ها محیط زیست را نابود می‌کند!،ریزش بهمن در دربند، جان یک اسکی‌باز را گرفت، وجود «جوهر قند» در نان‌های سنتی و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران
به گزارش خبرآنلاین پس از پسر محمد نهاونديان، پسر محمد رضا بهزاديان، فرزند محمد رضا عارف نيز شب گذشته پس از پايان زمان ثبت نام به اتاق تهران براي ثبت نام در انتخابات رجوع کرده است. برهمين اساس ثبت نام او به امروز موکول شد درحالي که طبق قوانين شب گذشته زمان ثبت نام انتخابات پايان يافته بود. برخي رسانه ها نام او را در ليست ثبت نامي هاي اتاق تهران منتشر کرده اند در حالي که نام او در ليست اعلام شده توسط سايت اتاق تهران نيست.پيش از اين مهدي جهانگيري، برادر اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور براي حضور در انتخابات ثبت نام کرده بود. همچنين هيبت الله فاضلي برادر علي فاضلي رئيس اتاق اصناف ايران هم در انتخابات اتاق ثبت نام کرده است. مرتضي عراقچي، برادر عباس عراقچي يکي از مذاکره کنندگان به جمع علاقه مندان حضور در اتاق پيوسته بود. محمد هادي رضوي داماد، شريعتمداري معاون اجرايي رئيس جمهور نيز هفته گذشته نامش را در ليست کانديداهاي اتاق تهران ثبت کرد. مسعود حجاريان برادر سعيد حجاريان نيز براي اولين بار براي حضور در انتخابات اتاق پيش قدم شده است.

ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد
به گزارش خراسان، دختر نوجواني با مراجعه به کلانتري از حضور خلافکاران در يک لانه فساد خبر داد. او گفت: چند سال قبل پدر و مادرم از يکديگر جدا شدند و من که چاره اي جز زندگي با مادر معتادم نداشتم نزد او ماندم.مادرم منزلي را در يکي از مناطق حاشيه شهر مشهد اجاره کرد و سپس با جوان 24ساله اي که به "مشکي" معروف است آشنا شد و بدين ترتيب رفت و آمدهاي اين فرد به منزل ما ادامه يافت. به طوري که ديگر خانه ما به "لانه فساد" تبديل شد و بسياري از معتادان به مواد مخدر صنعتي در کنار مادرم به استعمال "شيشه" مي پردازند، اما آن جوان 24ساله صبح امروز (ديروز) پس از آن که مرا مورد ضرب و جرح قرار داد از خانه هم بيرونم کرد و من ديگر تحمل ديدن اين شرايط را ندارم.اين گزارش حاکي است: در پي دريافت اين خبر گروهي از ماموران انتظامي به سرپرستي سرهنگ کيخا ( رئيس کلانتري) و با کسب مجوز قضايي، منزل مذکور را در حالي پاکسازي کردند که 2 مرد و مادر آن دختر در حال استعمال مواد مخدر بودند.در بازرسي از اين مکان مقاديري مواد مخدر صنعتي نيز کشف شد که بررسي هاي پليس نشان داد آنان از عوامل توزيع شيشه در مشهد هستند.

باران تهران نتیجه بارور کردن ابرها بود
به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از باروری ابرها در تهران خبر داد و گفت: باروری ابرها در تهران جواب داد و ریزش ۲ شب پیش باران در تهران بعد از باروری ابرها بود.خسرو ارتقایی در پاسخ به این سئوال که آیا باروری ابرها در تهران انجام شد گفت:باروری ابرها در چند روز گذشته آغاز شد که خوشبختانه ریزش باران در دو شب پیش بخاطر همین باروری ابرها بود و می توان گفت که باروری ابرها نتیجه بخش و مثبت بود.ارتقایی با اشاره به اینکه گزارش کامل باروری ابرها در تهران از سوی مرکز تحقیقات آب در اختیار ما قرار گرفته و در حال حاضر نیز این گزارش روی میز بنده است،گفت: نتیجه کمی و کیفی این باروری ابرها بزودی منتشر می شود.به گفته وی،ضخامت ابرها برای باروری ابرها باید 5 کیلومتر باشد اما ضخامت این ابرها چندان زیاد نبود اما خوشبختانه نتیجه داد و دیدیم که ریزش خوبی صورت گرفت.چندی پیش معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه 12 استان در کشور در برنامه باروری ابرها قرار دارند و تاکنون برای 6 استان این اقدام انجام شده است.

عکس سلفی علی دایی و سامی الجابر
به گزارش وب‌سایت نود، علی دایی که به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تماشای دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا به استرالیا سفر کرده بود، در کنار سامی الجابر بازیکن اسبق تیم ملی عربستان عکس سلفی انداختند.این دو نفر در جایگاه ویژه نظاره‌گر دیدار فینال بین تیم‌های کره جنوبی و استرالیا بودند.

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران/ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد/سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

آرایش خانم‌ها محیط زیست را نابود می‌کند!
 به گزارش واحد مرکزی خبر خبرنگار شبکه اول تلویزیون دولتی آلمان، «آ.اِر.دِ» در ابتدا این پرسش را مطرح کرد که براستی آیا ذرات پلاستیکی موجود در محصولات آرایشی و زیبایی معطر می توانند به مرگ ماهی ها و صدفها بینجامند؟ وی با بیان آنکه امروزه ماسکهای زیبایی صورت، خمیر دندان و شامپوی بدن تقریبا در هر دستشویی و حمامی یافت می شوند، افزود: مایه تاسف است که این مواد و ذرات پلاستیکی در نهرها و دریاها نیز وجود دارند. البته مصرف کنندگان، این باصطلاح «میکروپلاستی‌کها» را برای سلامتی بشر زیانبار نمی بینند.به همین خاطر است که مدتی است حافظان محیط زیست و نمایندگان حزب سبزهای پارلمان آلمان (بوندس تاگ) ممنوعیت کاربرد ذرات پلاستیک در محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر کرمهای صورت، ژلهای مو یا روژگونه و محصولات مراقبت از پوست را خواستار شده اند. این مواد و ذرات کوچک پلاستیکی بعد از مصرف شدن، تجزیه نمی شوند و حتی از طریق فاضلاب به نهرها و دریاها وارد می شوند. صنایع آرایشی هم اکنون سالانه، صدها تن «میکروپلاستیک» از خود بجا می گذارند که باید در برابر تولید این مواد تجزیه ناشدنی پاسخگو بود.خبرنگار این گزارش با بیان آنکه مواد و ذرات تشکیل دهنده محصولات آرایشی و زیبایی، وارد بدن ماهیها و صدفها می شوند و در واقع عامل مرگ آنها به حساب می آیند، افزود: هر چند امروزه تقریبا هر کس پس از استحمام از این مواد ژل مانند برای مراقبت از پوست و موی خود استفاده می کند اما این نهرها و دریاها هستند که در نهایت از وجود ذرات پلاستیکی و شیمیایی این محصولات تحت فشار قرار می گیرند و آسیب می بینند. از منظر مصرف کنندگان این محصولات، این باصطلاح «میکروپلاستیکها» سلامتی را به خطر نمی اندازند؛ مساله ای که البته به زعم حافظان محیط زیست وابسته به حزب سبزهای آلمان، مایه نگرانی است.

ریزش بهمن در دربند، جان یک اسکی‌باز را گرفت
به گزارش ایسنا، پس از خارج شدن سه اسکی باز از مسیر اصلی و استاندارد پیست اسکی دربندسر و سقوط بهمن، علی موسوی یکی از اسکی بازان حادثه دیده جان خود را از دست داد.در این حادثه که صبح روز شنبه یازدهم بهمن‌ماه در پیست اسکی دربندسر رخ داد، سه اسکی بازی که در شرایط آب و هوایی نامناسب به اسکی می‌پرداختند، به دلیل بی‌احتیاطی از مسیر اصلی و استاندارد پیست خارج شده و سبب بوجود آوردن بهمن شدند.پس از ریزش بهمن، دو نفر از این اسکی بازان زیر برف مدفون شدند که با اقدام فوری نیروهای امدادی و اعضای تیم‌های ملی اسکی حاضر در محل پیست و کمک رسانی، یکی از اسکی بازان از زیر بهمن خارج شد.اما حدود سه ساعت بعد (حدود ساعت 16 و 30 دقیقه شنبه) یکی از اسکی بازان از مدفون شدن همراه خود زیر بهمن خبر داد و نیروهای امدادی بلافصله به نجات آخرین اسکی باز شتافتند. متاسفانه به دلیل اطلاع رسانی دیرهنگام اسکی باز نجات یافته، اسکی باز سوم پس از چند ساعت جان خود را از دست داد.نیروهای امدادی حاضر در محل اعلام کرده‌اند، در صورت اطلاع رسانی زودتر از مدفون شدن این اسکی باز در زیر بهمن، شانس بسیاری برای زنده ماندن نفر آخر وجود داشت.نکته قابل توجه تمرین اسکی بازان ملی پوش در پیست اسکی دربندسر در هنگام رخ دادن حادثه بود که بلافاصله به نجات اسکی بازان حادثه دیده شتافتند.

وجود «جوهر قند» در نان‌های سنتی
به گزارش شهروند، ماجرای افزودنی‌های غیرمجاز به برخی موادغذایی همچنان ادامه دارد. هنوز داستان استفاده از واکس و پارافین میوه تمام نشده که اضافه کردن جوهر قند در نان‌های سنتی مطرح می‌شود. هرچند پیش از این با وجود ممنوعیت وزارت بهداشت، استفاده از جوش‌شیرین در نان‌ها ممنوع شد، اما شواهد حکایت از تخلفاتی دارد که در خیلی از نانوایی‌ها اتفاق می‌افتد.معاون وزير جهاد كشاورزي قبلا گفته بود که ١٠‌درصد نانوایی‌ها برای پخت نان از جوش شیرین استفاده می‌کنند. موضوعی که به گفته او، از سوی وزارت بهداشت درحال بررسی و پیگیری است. حالا نانواها ترفند دیگری به کار برده‌اند؛ آن هم استفاده از ماده شیمیایی تحت عنوان جوهر قند است. ماده‌ای که به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از جوش شیرین هم خطرناک‌تر است.  جوش شيرين با ايجاد تغييراتي در دستگاه گوارش سبب افزايش جذب فلزات سنگين نظير كادميوم، سرب و جيوه شده كه باعث كم‌خوني ناشي از مسموميت، تنگي نفس و عوارض كليوي مي‌شود. با این همه اما براساس اعلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، حالا برخی از نانوایی‌ها از جوش شیرین هم نه، جوهر قند استفاده می‌کنند.آرش رشیدیان می‌گوید: «گزارش‌هایی به دست ما رسیده که برخی نانواها برای تخمیر خمیر از ماده شیمیایی جوهر قند استفاده می‌کنند.» او تأکید می‌کند که این موضوع درحال بررسی است و نمونه‌برداری از نان‌ها آغاز شده. «جوهر قند در صنایع قند به کار می‌رود و ما پیش از این نگران استفاده از آن در صنعت قند نیز بودیم. جوهر قند ساختار قلیایی دارد و مجوز مصرف خوراکی ندارد. این ماده سبب باقی ماندن گوگرد در بدن انسان می‌شود.»

خرده فروشی مواد مخدر در قالب دستفروش مترو
به گزارش فارس، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از توزیع مواد مخدر در مترو در قالب دستفروش خبر داد و گفت: موادمخدر از طریق پست و پیک موتوری نیز جابجا می‌شود.علیرضا جزینی از توزیع مواد مخدر بصورت خرده فروشی در مترو خبر داد.وی گفت: توزیع موادمخدر بیشتر در پاتق‌ها و مناطق آلوده انجام می‌شود اما معمولاً زمانی که توزیع کننده فضا را برای خود نا امن ببیند دست به تغییر مکان می‌دهد.قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: امروزه برخی‌ها در قالب پیک موتوری، بصورت جاساز در محل امن و یا ارسال از طریق پست اقدام به توزیع موادمخدر می‌کنند که توزیع در قالب دستفروش مترو نیز از روش‌های جدید به شمار می‌رود.وی به کشفیات قابل توجه اداره پست اشاره کرد و گفت: اصولا توزیع موادمخدر در تمامی مکان‌ها ادامه انجام می‌شود.جزینی در مورد اینکه چه زمانی با این افراد برخورد می‌شود گفت: اردوگاه نگهداری مجرمان مرتبط با مواد مخدر با ظرفیت 3500 نفر در فشافویه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.وی تأکید کرد: با افتتاح این اردوگاه کار جمع‌آوری مجرمان مرتبط با مواد مخدر آغاز شده و تا پایان سال تعداد قابل توجهی را جمع‌آوری می‌کنیم.

روزهای بد 200 ایرانی در زندان های ترکمنستان
به گزارش ایرنا، یک مسوول آگاه در گلستان گفت: افزون بر 200 نفر از اتباع کشورمان که اغلب آنها اهالی این استان هستند، در زندان های ترکمنستان در بلاتکلیفی به سر می برند.وی که خواست نامش ذکر نشود افزود: متاسفانه خبرها حاکی از این است که برخی ماموران مرزی و امنیتی ترکمنستان رفتار خوبی با اتباع کشورمان بویژه زندانیان ندارند.وی با اشاره به گلایه رانندگان ایرانی و حتی خارجی از رفتار برخی ماموران ترکمنستان در گمرک مرزی اینچه برون، ابراز داشت: چندی پیش یک کشاورز ایرانی که در یکی از روستاهای مرزی ساکن است توسط ماموران امنیتی ترکمنستان بازداشت شد و به دلیل شکنجه و بدرفتاری یک پای زخمی خود را از دست داد.این مسوول تصریح کرد: لازم است مسوولان کشورمان بویژه مسوولان وزارت امور خارجه این موضوعات بویژه بلاتکلیفی اتباع زندانی کشورمان را از مراجع مربوطه در ترکمنستان پیگیری کنند.وی خاطرنشان کرد: ممکن است یک کشاورز یا ماهیگیر ایرانی ناخواسته وارد خاک کشور همسایه شود که این موضوع نباید بزرگنمایی شود یا دست کم لازم است موضوع به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و حتی در صورت تخلف مجازات متناسب با آن وضع شود.

صحبت‌های خاص‌ترین مسافرکش خط تهران - قم +عکس
خلیل نادری هستم. سال 1355 در بیشه سرای ساری متولد شدم. من فرزند سوم خانواده روستایی هستم که پدرش مردی زحمت کش بود و هنوز هم هست. کودکی و نوجوانی ام در همان روستای خودمان سپری شد. سال های ابتدایی انقلاب بود و شرایط برای درس و تحصیل دانش آموزان سخت. مدرسه ما در روستای همجوارمان بود و مجبور بودیم با سرویسمان که یک پیکان قراضه بود خودمان را به درس و کلاس برسانیم. یادم می آید که ده دانش آموز بودیم که باید فشرده و روی پای هم می نشستیم تا به مدرسه برسیم.از کلاس پنجم ابتدایی علاقه مند به دروس حوزوی شدم، اما پدرم اجازه نداد، می گفت خلیل شما باید حداقل سیکلت را بگیری بعد بروی حوزه. نه این که مخالف باشد نه! می گفت باید سواد عمومی ات بالاتر برود بعد بروی طلبه حوزه شوی. من هم وقتی سیکلم را گرفتم، همزمان حوزه و دبیرستان می رفتم.پدرم در همان روستایمان راننده نیسان بود و از همین طریق نان سفره زن و بچه اش را تامین می کرد. ما هم گهگاهی به او کمک می کردیم و بار مردم را این طرف آن طرف و می بردیم. برادرهایم هم بعدها یک جورهایی شغل پدر را پیشه کردند و هر کدام به شکلی وارد حمل و نقل شدند. من هم طلبه حوزه ساری بودم و در کنار پدر گاهی کشاورزی و رانندگی می کردم، نزدیک 20 سال است که در کنار درس و حوزه، با ماشین هم کار می کنم تا این که برای ادامه تحصیل به قم آمدم. زندگی طلبگی در شهر غریب و اندک مواجبی که از حوزه می گرفتیم کفاف خرج و مخارج زندگی و اجاره خانه را نمی داد. گفتم چه بکنم و چه نکنم؟ در ذهنم جرقه خورد که کار حمل و نقل و مسافربری را در کنار درس انجام دهم، رفتم یک تاکسی خریدم و کنار درس و حوزه از این خیابان به آن خیابان مسافر هم می بردم. بعدها تصمیم گرفتم که گاهی مسافر بیرون شهری هم داشته باشم که خب الان هشت سال است که در خط تهران ـ قم زیر نظر یک شرکت حمل و نقل مسافرکشی می کنم.برای من کار کردن عار نیست، به نظرم این که انسان در تامین معاش خود دنبال یک راه طیب و طاهر باشد مهم است، حالا می خواهد هر کاری که باشد. مگر پیامبر چوپانی نمی کرد یا حضرت امیر چاه حفر نمی کردند، اگر الگوی ما ائمه باشند من چرا باید ناراحت باشم که مسافرکشی می کنم؟ مگر غیر از این است که می خواهم روزی پاک برای زن و فرزند خود تهیه کنم، من خیلی ها را می شناسم که حین انجام وظیفه با تاکسی کار می کند، چه ایرادی دارد. برای امرار معاش پاک و حلال در هر لباسی باید کار کرد و عرق جبین ریخت.هستند کسانی که می پرسند چطور هم درس می خوانی هم در خط تهران ـ قم مسافرکشی می کنی. خب واقعیت این است که الان من کارشناسی ارشد حوزه دارم و درسم را هم ادامه دادم. همیشه مراقب بودم که در این دو تداخلی ایجاد نشود، مثلا من نماز صبحم را که می خوانم استارت ماشین را می زنم و می روم سر خط مسافر می زنم برای تهران، از آن طرف هم دم در ترمینال جنوب طوری مسافر سوار می کنم که هشت و نیم قم باشم و بعد هم بروم سر کلاس و درس و مباحثه.یک بار برای همدان مسافر زدم، طرف خیلی غمگین بود. به مقصد که رسیدیم گفتم جناب شما حالت خوب نیست، چیزی شده؟ گفت که مجلس ختمی داریم و قرار بوده من سخنران مجلس را دعوت کنم، اما نشده، گفتم هیچ نگران نباش، شما برو من دو دقیقه دیگر می آیم. رفتم عبا و عمامه ام را که همیشه مرتب و تمیز در سبدی در صندوق عقب تاکسی ام گذاشته ام را پوشیدم و به مجلس ختم رفتم و سخنرانی کردم. مسافرم از تعجب دهانش باز مانده بود و حسابی خوشحال شد. بالاخره یک موقع هایی تلاش می کنم اگر کاری از دستم بر می آید برای مسافرم انجام دهم، راه دوری نمی رود یک وقتی هم من دست نیازم سمت کسی بلند می شود.

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران/ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد/سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر
به گزارش فارس، وکیل تهمینه یوسفی از قطعی شدن حکم ۷ سال حبس و پرداخت ارش و دیه برای پدری که روی دخترش اسید پاشید؛ خبر داد.وی گفت: پرونده‌ای در شعبه 102 دادگاه کیفری قزوین مبنی بر اسیدپاشی پدر و برادری بر روی دختر خانواده بررسی شد و قاضی این شعبه با توجه به حساسیت این پرونده با موشکافی بررسی‌های زیادی انجام داد و سرانجام حدود یک ماه قبل رأی خود را اعلام کرد.این وکیل دادگستری ادامه داد: در این یک ماه که رأی صادر شد متهم درخواست تجدیدنظر داد که سرانجام دادگاه تجدیدنظر رأی دادگاه بدوی را تأیید کرد.نجفی اظهار داشت: به منظور تأیید رأی دادگاه بدوی توسط دادگاه تجدیدنظر این پدر به 7 سال حبس و پرداخت ارش و دیه محکوم و برادر تهمینه یوسفی نیز از اتهامات تبرئه شد.وکیل تهمینه یوسفی خاطرنشان کرد: این پرونده چند نکته جالب و قابل توجه دارد. اول آنکه از زمان شکایت تا صدور رأی نهایی زمان بسیار کمی سپری شد. نکته بعدی قاطعیت و اقتدار دستگاه قضایی در رسیدگی به این پرونده کاملا مشهود است.وی ادامه داد: نکته جالب بعدی این است که در قانون حداکثر مجازات اسیدپاشی 5 سال حبس دیده شده اما در این مورد قاضی حکم نهایی را  7 سال حبس اعلام کرده که این موجب بازدارندگی در جرائم اسیدپاشی شده است.نجفی اظهار داشت: در این حکم آمده است که ارش تهمینه یوسفی برابر است با ارش یک مرد مسلمان و این کار دادگاه بسیار زیباست. همچنین دیه زن هم نسبت به مرد نصف است و نصف را پدر قربانی می‌دهد و نصف دیگر را صندوق دولت می‌پردازد.تهمینه یوسفی دختر 29 ساله‌ای بود که وقتی به عقد مردی درآمد متوجه شد او معتاد است و اقدام به طلاق کرد. اما پدرش او را مجبور به پس گرفتن درخواست طلاق کرد و با تهدید به او گفت: اگر درخواست طلاقت را پس نگیری تو را می‌کشم. تهمینه می‌گوید «این تهدید را جدی نگرفتم تا اینکه یک روز پدر و برادر 22 ساله‌ام به محض ورود من به خانه اقدام به اسیدپاشی کردند.برادرم دست و پاهای من را گرفت و از پدرم خواست اسید را روی صورتم بپاشد و بعد از آن طنابی را دور گردن من انداختند و آنقدر کشیدند تا من بیهوش شدم و در نهایت به تصور اینکه من را کشته‌اند رهایم کردند.20 دقیقه بعد به هوش آمدم و از شدت سوزش به سمت حمام دویدم اما وقتی پدرم من را دید خطاب به برادرم گفت که این زنده است و باید هر چه زودتر او را بکشیم.من به پدرم التماس کردم و به دست و پایش افتادم و گفتم که از شما شکایتی نمی‌کنم، همان موقع با برادر بزرگترم تماس گرفتند و من را به بیمارستان بوعلی سینا قزوین منتقل کردند اما به دلیل شدت جراحات وارده بیمارستان از پذیرش من خودداری کرد و گفت باید به تهران بیایم.»این دختر جوان بعد از آن اتفاق تحت پوشش بهزیستی در خانه‌ای که این نهاد به او داده بود زندگی می‌کرد و هم‌اکنون هم در 30 سالگی در کشور آلمان به دنبال بازیافتن کمی از چهره گذشته خود است.

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران/ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد/سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران/ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد/سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران/ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد/سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

کسی که می‌خواهد جای «جهاد» را بگیرد+عکس
کودکی لبنانی می خواهد راه شهید جهاد مغنیه را ادامه دهد. کودکان بسیاری چون او در سرزمین های اسلامی، پرچم اسلما را برافراشته خواهند کرد.

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران/ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد/سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

کارت ویزیت یک مداح خانم
کارت ویزیت یک مداح خانم در قم

صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران/ماجرای دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد/سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
اسید پاشی .
واقعا متاسفم
دین اسلامه پدر میتونه دخترش را بکشه
مسخره است
اسید پاشی با زنده به گور کردن چه فرقی داره
جهالت
ایران بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
متاسف باش ولی کجا دین اسلام گفته پدرمیتونه دخترش روبکشه ؟!
اول لطفادین روبشناسیدبعددرموردش اظهارنظربفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
اسرا
۰۸:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
در مورد اسيد پاشي متاسف شدم