طاهری در تشریح جزییات کمیسیون فرهنگی مجلس:

وزارت ارشاد در رابطه با انتشار آلبوم تک‌خوانی یک خواننده زن به مجلس گزارش می‌دهد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به انتشار آلبوم تکخوانی یک خواننده زن، گفت: قرار است معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعات دقیقی از این موضوع را در اختیار مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی قرار دهد تا قضاوت و ارزیابی دقیق‌تری بتوان در رابطه انجام داد.

وزارت ارشاد در رابطه با انتشار آلبوم تک‌خوانی یک خواننده زن به مجلس پاسخ می‌دهد"سید علی طاهری" نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: لسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه "مومنی" رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی در رابطه با کاری که  حوزه هنری در مورد تبیین سند چشم انداز شروع کرده را ارائه کرد.
 
وی ادامه داد: رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گزارش خود عنوان کرد که با گذشت 9 سال از سند چشم‌انداز 1404 اما آنچنان که باید آحاد جامعه حتی نخبگان اطلاع دقیقی از سند و وظایف خود در آن ندارند.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: هدف حوزه هنری است این است که بتواند با یک کار هنری گسترده برای آشنایی مردم با این سند و آشنایی مردم در با وظیفه خودشان در قبال سند چشم‌انداز تا به چشم‌اندازهای تعیین شده در سند 20 ساله دست یابیم.
 
طاهری با اشاره به انتشار خبری در رسانه مبنی بر از یک آلبوم تکخوانی یک خواننده زن رو نمایی شده است خاطر نشان کرد: کمیسیون فرهنگی در این راستا ارتباط تماسی با آقای مرادخوانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شد که وی در این باره گفت، آنگونه که در جامعه موضوع شایعه شده نیست و قرار شد تا در این رابطه اطلاعات دقیقی در اختیار مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی قرار گیرد تا قضاوت و ارزیابی دقیق‌تری بتوان در رابطه انجام داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار