مدیر اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برگزاری شب های شعر انقلابی در جنوب شرق پایتخت/ اجرای طرح با ولی نعمتان در منطقه 15

مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: برگزاری شب های شعر انقلابی و طرح با ولی نعمتان از ویژه برنامه های دهه فجر در منطقه 15 است.

 امیر مرادی مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در منطقه 15 اظهار کرد: همزمان با دهه فجر و سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی، برگزاری شب های شعر انقلابی در محلات 13 گانه منطقه 15 در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه سال 93 در محلات منطقه 15 به گرامیداشت سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن شهدای انقلاب اسلامی در دست اجرا است.
 
مرادی تصریح کرد: اجرای طرح ولی نعمتان، تجلیل از خانواده معظم شهدا، عیادت و سرکشی از آسایشگاه جانبازان با حضور مسئولان و شهروندان منطقه 15 از اقدامات اجرایی شهرداری این منطقه است.
 
وی در پایان گفت: اعزام شهروندان و دانش آموزان برای بازدید از حسینیه جماران، باغ موزه دفاع مقدس، موزه عبرت، راهپیمایی 22 بهمن ماه، برپایی ایستگاه های فرهنگی، صلواتی و حماسه انقلابی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: انقلاب ، دهه فجر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار