مراسم بزرگداشت مرحوم سرلشکر ظهیرنژاد برگزار شد

مراسم بزرگداشت امیر سرلشکر قاسم‌علی ظهیرنژاد فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور جمع بسیاری از همرزمان، دانشجویان و کارکنان دافوس آجا در مرکز سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

مراسم بزرگداشت مرحوم سرلشکر ظهیرنژاد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم بزرگداشت امیر سرلشکر قاسم‌علی ظهیرنژاد، فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور جمع زیادی از همرزمان، دانشجویان و کارکنان دافوس آجا در مرکز سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
در پایان این مراسم از امیر سلیمان‌جاه یکی از بازنشستگان و فرماندهان ارتش با اهدای یادبودی تجلیل به عمل آمد.
 
گفتنی است امیرسرلشکر قاسم‌علی ظهیرنژاد در سال 1303 در اردبیل چشم به جهان گشود و در سال 1352 با درجه سرهنگ دومی به علت همخوانی نداشتن با رژیم ستم‌شاهی پهلوی بازنشسته شد و سپس پس از انقلاب به درخواست امام خمینی (ره) و شهید سپهبد قرنی به خدمت در ارتش بازگشت.
 
مرحوم ظهیرنژاد در 1359 به سمت فرمانده نیروی زمینی ارتش و سرپرست ژاندرمری و در سال 1360 به رئیس ستاد مشترک ارتش منصوب شد.
 
وی در شکست حصر آبادان و آزادسازی خرمشهر نقش به‌سزایی ایفا کرد و یکی از مشاوران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود که در 21 مهر ماه 1378 دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار