نتایج درخواست جابجایی‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج درخواست آن دسته از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد که پیش از این در سایت www.azmoon.net برای جابجایی در رشته/ محل موردنظر خود ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، گفت: نتایج درخواست آن دسته از پذیرفته شدگانی که پیش از این در سایت www.azmoon.net برای جابجایی در رشته/ محل موردنظر خود ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام شد.

علوی فاضل افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.net از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در زمینه اعلام نتایج اعمال سهمیه برای برخی از داوطلبان گفت: با توجه به اجرای قانون خدمات جامع ایثارگران در آزمون‌های دانشگاه آزاد، نتایج اجرای این قانون در اعلام نتایج اصلی و تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و رشته‌های غیرپزشکی آزمون سراسری به همراه نتایج متأخرین سهمیه این آزمون‌ها بر روی سامانه اعلام نتایج معاونت سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.com اعلام شد.

علوی فاضل در زمینه زمان ثبت نام پذیرفته شدگان جابجایی‌ها و سهمیه‌ها گفت: این دسته از داوطللبان می‌توانند از روز چهارشنبه به واحدهای پذیرفته شده مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.




انتهای پیام/
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار